За два роки бездіяльності — тільки бардак і хаос

98
У ті часи, коли Зеленський ще був новим обличчям, його перша команда фонтанувала новими ідеями державного управління, втім зберігаючи зовнішній пієтет до західних принципів і цінностей.
Тоді виникали ідеї об’єднання необ‘єднуваних міністерств (потім їх так само успішно роз’єднали), декларувалися концепції панєвропейських водних шляхів, зовнішнього управління Дойчебану, росту ВВП на 40%, міністерства щастя (пам’ятаєте останній YES, де ЩАСТЯ було лейтмотивом?).
Виходячи з наміру Володимира Олександровича під час своєї підсумкової прес-конференції за два роки бездіяльності дати старт президентським перегонам, пропоную повернутися до ідеї створення міністерств за важливими для президента напрямками:
— міністерство хліба і гречки
— міністерство тарифів
— міністерство зарплат і пенсій
— міністерство поміркованих перемог і світових рекордів
— міністерство боротьби з пандеміями і всілякими проблемами
— міністерство наркотиків
— міністерство справедливості і покарань
— міністерство миру
— міністерство доріг і мостів
— міністерство телебачення і інтернету
— міністерство космодромів, державних авіакомпаній, нових курортних міст і інших великих проектів
— міністерство Гіперлупу (бажано, але я не наполягаю 😉)
— суперміністерство щастя і спокою
— служба розваг і видовищ
— служба пального і газу
— агенство електричок
— тур агентство відпочинку
— департамент дворічної освіти і дитячих садочків
Окремо слід ввести посаду віце-прем’єр-міністра-хранителя рейтингу і популярності, а також прем’єр-міністра по боротьбі зі схемами і потоками.
РНБОУ можна підпорядкувати прокуратуру, пенеціарну службу і судову гілку влади. Зранку провели робоче засідання — ввечері вже звинувачений сидить, а його майно передане на відповідальне зберігання Єрмаку або Шефіру.
Результату від цього буде традиційно нуль, зате мінімум рік паузи і подальшого бардаку гарантовано.
Та й хто осмілиться бути проти хліба чи щастя?
Бо набір: за два роки мінус один олігарх, ми змінили декілька урядів і міністрів з власної команди, санкції РНБОУ, чемпіони світу по боротьбі з усім — слабенький і виглядає на продуктовий набір пісного борщу.
Я вже навіть не нагадую, що на початку квітня Президент оголосив хрестовий похід проти контрабандистів і зазначив, що через них щорічні втрати бюджету сягають 300 млрд грн.
Спеціально перевірив, через місяць, на початку травня в державний бюджет від митниці НЕ надійшло додатково 25 млрд грн.
Проблема з піаром, що якщо нічого піарити — то піарити нічого. І це вже розуміють понад мільйон безробітних українців за останні два роки, кожен, хто отримує удвічі вищий чек за тарифи, ті, які спостерігають ціни в магазинах і на АЗС.
Тому — тільки бардак і хаос. Кожен день безладу для усіх генерує 1-3 млрд грн тіньових «доходів» для декількох утаємничених осіб.
А там, можна і на другий термін переобратися. Або перший отримати.
Volodymyr Omelyan

P.S.

Вчора на позачерговому засіданні уряду, без обговорення з бізнесом, було схвалено рішення штучно обмежити вартість пального для реалізації вроздріб.
Бізнес був, м’яко кажучи, шокований, European Business Association навіть випустила окрему заяву з цього приводу, наголосивши, що ринкова економіка не може базуватися на застарілих (радянських) механізмах регулювання цін.
Іншими словами, на 80% закриваючи потребу внутрішнього ринку імпортом і будучи повністю залежними від світових цін — Уряд України нічого розумнішого не вигадав, коли ціни на світових біржах виросли удвічі, аніж просто заборонити мережам АЗС їх відповідно підіймати.
Це було вчора, а сьогодні, щойно заправляючи авто на одному з АЗС відомого українського бренду помітив, що купити пальне преміум сегменту вже неможливо.
Перевірив ситуацію в іншій мережі — те саме.
Логічно, що оператори відмовляються продавати собі у збиток.
Безумовно, в першу чергу це стосується дорогих іномарок нашої «еліти» або тих, хто купив собі пристойну євробляху.
Далі, за логікою, будуть скасовані програми лояльності. Всі ці милі серцю бали, за які можна «на халяву» залити додатковий бак пального, взяти каву чи омивач для скла безкоштовно.
А потім мережі просто припинять реалізацію пального взагалі.
Бо «тимчасово, на час карантину» — це дуже довго чи назавжди. Популізм спершу перемагає ринок і здорову конкуренцію, до моменту, коли криза накриває усіх.
До речі, в сірих АЗС все чудово.
Грізна нарада в комітеті Гетьманцева пройшла без наслідків.
І нікуди не поділися міні-нпз, розчинники лаків/фарб, несплата податків і бодяга замість якісного пального.
Єдине, що змінилося, то це позиція самого Гетьманцева…
До речі, вчора на ринку ЄС вартість газу зросла до максимуму з вересня 2018 року — до 342 доларів за тисячу кубів.
Наступна проблема — зараз ми закачуємо газ на зиму. Зафіксована ціна на рік для населення буде збитковою для операторів. Хто буде компенсовувати ці збитки?
Чи якщо не буде пального, то і газ не дуже вже потрібен?
І, звісно, в Уряді традиційно ніхто не переймається, як забезпечити ріст доходів кожного українця, щоб вони були здатні оплачувати вартість товарів і послуг за ринковими цінами.
Головне, обмежити субсидії і забезпечити все для себе і друзів влади.
Поделиться:
Загрузка...