На заводі GE Transportatiоn у США розпочалося будівництво першого локомотиву TE33A Evolution для ПАТ “Укрзалізниця”, про це Економічній правді повідомив представник GE у США.
“Завод GE Transportatiоn, розташований у м. Ері (штат Пенсільванія – ЕП), виготовить для “Укрзалізниці” 30 локомотивів за контрактом, підписаним у лютому поточного року”, – повідомив представник GE.
Представник GE пояснив, що основні компоненти для майбутніх локомотивів були виготовлені на інших підприємствах корпорації і доставлені для монтажу на завод у Ері.
Фото: General Eelectric
“Монтаж першого локомотива було розпочато у вівторок, 15 травня”, – додав співрозмовник. За його словами, частина робіт здійснюватиметься на території України.
Нагадаємо, що в Україні роботи по виробництву цих локомотивів здійснюватимуться на Крюківському заводі, а подальше обслуговування у депо в Мелітополі.
Локомотив TE33A на початковому етапі будівництва виглядає саме так.
В “Укрзалізниці” очікують на першу партію локомотивів до кінця 2018 року. “Вже восени вони повинні виходити на лінію, щоб допомагати нам у пікові періоди перевезень”, — розповідав керівник УЗ Євген Кравцов на початку року.
Так локомотив виглядатиме через певний час. (Для «Укразалізниці» можуть бути використані інші кольори )
Нагадаємо, у лютому 2018 року корпорація GE підписала довгострокову рамкову угоду з ПАТ «Укрзалізниця» на 1 млрд доларів.
Перший її етап передбачає постачання 30 вантажних локомотивів TE33A Evolution, виготовлених у США, а також локалізацію певної частини виробництва в Україні, що становить 10% кінцевої вартості угоди. На даному етапі GE буде використовувати українську сигнальну радіосистему та певні елементи кабіни.
Вартість локомотивів — 4,68 млн доларів (з ПДВ) за кожен. Загалом сума контракту (мова йде про першу партію — ЕП) становить 140 млн доларів з ПДВ.
30% УЗ заплатить авансом, а за 70% суми «Укрексімбанк» придбає на власний баланс тепловози і віддасть їх у лізинг на 15 років. Лізингова угода номінована у гривнях.
На другому етапі американці повинні поставити протягом семи років 150-175 тепловозів. На цьому етапі українська сторона наполягатиме на використанні вже 40% українських деталей.
Рамкова угода також передбачає можливість майбутньої співпраці у сфері обслуговування та модернізації наявного рухомого складу, зокрема дизельних тепловозів серії 2М62 та 2Е10.