У п’ятницю «героїчний Кабмін» прийняв постанову про державне регулювання цін на паливо.
Тепер не можна робити роздрібну націнку більш як 5 гривень.
У Зеленського із-за бажання повернути собі рейтинги паморочиться в голові.
І знову, той випадок, коли піплу це заходить, а бізнесу – НІ.
Але Зеленський при цьому кричить про інвестнянь і сприяння інвестиціям.
Насправді сприяють тільки олігархам.
А те, що одного з них почали «доганяти» — так це знову ж на публіку.
Через запровадження ручного регулювання суб’єкти паливного ринку не зможуть адаптувати свої ціни до ринкових факторів.
В результаті на ринку може виникнути дефіцит пального, а значить – черги на АЗС.
А може бути й гірше – пальне взагалі зникне з продажу. Подібна історія вже була у 2005 році, коли популізмом захоплювалася Юлія Тимошенко.
Але що з того? Зате вона у 2006му зібрала гарний електоральний врожай.
Але повторюся, головне тут – не черги, а іміджеві втрати України.
І ось! З 15 травня, в зв’язку з введенням державного регулювання цін на паливо на АЗК ОККО тимчасово припинена реалізація PULLS 95 і PULLS Diesel. Це пов’язано з тим, що продаж палива цих марок за ціною, встановленою Кабінетом міністрів на травень, є збитковою для мережі», – йдеться в повідомленні ОККО.
Будемо заправлятися розведеною бодягою на БРСМ. Яка, до речі, якщо хто забув – активно підтримує блогерство Шарія.
Ось що буває, коли Зе! хоче бути одночасно лояльним і до бізнесу, і до совкової частини суспільства.
Коли вже ми від нього дочекаємось : Фсьо взять і падєліть?»
Віктор Бобиренко
Найбільшу вигоду від обмежень ціни на пальне отримає не пересічний українець, він на ремонті движків заправлених шмурдяком втратить утричі. Найбільше виграє Коломойский, який позбудеться конкурнітв що торгують якісним пальним.
А ще виграє «Роснєфть», яка повертається на ринок України бо її нафтопродукти тепер продаватиме Азербайджанська SOCAR.
Звикли до якісного пального? Відвикайте назад. Зате посміємося, кінець епохи бідності, зробили їх разом — і все таке.
Певно тому уже зараз я бачу як ЗЕботва починає голосити, що ціни на пальне підняли OKKO і WOG шляхом картельної змови, і що взагалі OKKO i WOG торгують російським безнзином.
Купи лайно — підтримуй преЗЕдента!
Дмитро «Калинчук» Вовнянко
Венесуела
Ой, а я геть пропустив, що у нас Зеленський почав регулювати ціни на пальне і воно почало зникати з АЗС.
Оце сюрприз!
Це вже трускавецька школа економіки? Чи ще залишки криворізької?
Маю питання — талони вже десь є?
І чи можна в чергу на них записатися через додаток Дія?
Я б тоді його собі може поставив нарешті.
Якщо ж серйозно: якщо хтось сподівається, що Зе-соціалізм, талони на паливо, надлишкова смертність від міністра Степанова, ручне керування Нафтогазом та решта цікавих конкурсів якось прочистять мізки Зе-виборцям, то я скажу лише одне слово: Венесуела.
Там з року в рік стає гірше, немає палива та світла, на вулицях провладні банди на мотоциклах, але результатом є просто еміграція в будь-який спосіб тих, хто може емігрувати.
Решті — все ок.
Сподіваюсь, ми якимось дивом зупинимося десь подалі від етапу регулювання цін на харчі, продуктових наборів від влади з наліпками «Зе+1» та й виїзд не буде заборонено.
Але я до того, що активна частина суспільства має усвідомити, що саме воно не розсмокчеться.
І шось з тим треба робити.
Бо більшості все буде норм.
Он вже несуться коментарі про «так тим баригам і треба».
Совок так і будувався — руками вдячних владі рад громадян.
Спочатку були буржуї та капіталісти, потім куркулі і т.д.
Всіх побороли, а штани драними так і лишилися.