Виробник токшоу — компанія Татаренка, власника фірми «Зе Медіа», що проводила опитування Зеленського на місцевих виборах.
Державне підприємство «Мультимедійна платформа іномовлення України» (телеканали «Дом» та «UATV») має намір виділили понад 12 млн грн на створення соціального шоу «Про життя з Андрієм Пальчевським». Про це йдеться на сайті «Прозоро», повідомляє «Детектор медіа».
Проєкт називатиметься «Про життя з Андрієм Пальчевським».
Створювати його буде ТОВ «Імаджинаріум», власником та керівником якого є Володимир Татаренко, власник компанії «Зе Медіа», що проводила опитування Зеленського на місцевих виборах.
В описі тендерних умов йдеться про те, що шоу може стати головним проєктом на каналі: «Повертає віру у справедливість. Дуже необхідна програма, яка допоможе відкрити правду і знайти винних. Цікаве шоу, що може стати головним на нашому телеканалі. Такі ток-шоу необхідні, вони дають можливість побачити політичного діяча у дії».
Планується створити 60 випусків по 45 хвилин/випуск.
Андрій Пальчевський — телеведучий, відомий активною пітримкою президента Володимира Зеленського. «Дом» — телеканал, орієнтований на мешканців окупованого Донбасу й Криму.
Iryna Gerashchenko
Сьогодні державний телеканал «Дом» замовив за 12 мільонів гривень коштів платників податків виробництво токшоу проросійському політику Андрію Пальчевському, колишньому кандидату в депутати до Держдуми РФ, колишньому заступнику міністра в уряді Азарова, колишньому кандидату в мери Києва, якого просував Вадим Столар.
На тендері було оголошено, що саме програма Пальчевського «Повертає віру у справедливість. Дуже необхідна програма, яка допоможе відкрити правду і знайти винних. Цікаве шоу, що може стати головним на нашому телеканалі. Такі токшоу необхідні, вони дають можливість побачити політичного діяча у дії».
Програма буде виготовлятись на обладнанні держави, Пальчевський планує 60 ефірів по 45 хвилин, тобто, по 200 тисяч гривень платників податків за програму!
Виробляти її буде приватна компанія — ТОВ «Імаджинаріум» на чолі з Володимиром Татаренко, власником компаніїї «Зе Медіа», яка офіційно проводила опитування на виборах за ініціативи Володимира Зеленського. Під час керівництва Зеленським телеканалом «Інтер» Пальчевський був ведучим програми, яку виробляло ТОВ «Про життя з Андрієм Пальчевським», керівником ТОВ був бізнес-партнер Зеленського Борис Шефір.
Під час виборів 2019 року Пальчевський був присутнім, увага, на 51% усіх ток-шоу проросійських телеканалів Newsone та 112!
На мій погляд, під час війни платити з кишені платників податків проросійській людині 12 мільонів за пропаганду діючого політика на державному каналі, в той час, коли громадяни збирають гроші на все необхідне для бійців на фронті, — це просто аморально. А міністр оборони каже, що не вистачає грошей в бюджеті на підняття зарплат військовим!
Юрий Бутусов