Львів — дуже особливе місто. На ньому “висить” клеймо старовинного і загадкового. а можна сказати, що навіть і свого роду мистецького. Навіть меблі у Львові умудряються виготовляти з найнеочікуваніших матеріалів: шпалер, пап’є-маше, дротів тощо. Роблять цілі виставки чудернацьких виробів, на які ходять сотні людей і навіть платять грощі, щоб тільки глянути на цікавинки.
Дивакуваті митці знають, чим зацікавити людей: влесне тим, чого вони ще не бачили. Це користується попитом, бо як відомо, людина потребує “хліба і видовищ”. І це закладено споконвіків. Проти природи не попреш.
Від чого залежить ціна меблів? Ну, перша думка — від матеріалів. Певною мірою, звісно, це так. Але є певні нюанси: цінується ідея. Що це означає? Чим оригінальніше — тим вартісніше. Все починається з ідеї, а потім вже з її втілення. А наш мозок здатний на неймовірне. А творчі люди здатні придумувати таке, що звичайним пересічним навіть би не приснилось. Всі всесвітньо відомі дизайнери заробляють власне на ідеї. Так мало того, вони поширюють її в усьому світі, як зразок і приклад для всіх. Для прикладу, гляньте на ціни виробів відомих брендів і тоді перед Вами відкриється вся картина.
Але є ще як мінімум два фактори, які визначають ціну обороту товару: якість і кількість. В даному випадку якість матеріалів дуже важлива. На їх зовнішній вигляд вона, безперечно, також впливає. Але їх може собі дозволити далеко не кожен. А от кількість — це для більшості, або ще як говорять — “сірої маси”. Те, що розкуповують з прилавків магазинів та під замовлення зі швидкістю метеориту. В нас народ любить халяву, тобто все дешеве. І часто на якість навіть не звертають уваги.
Люди часто орієнтуються в смаках на те, що бачать по телевізору. Але не завжди засоби масової інформації передають дійсність, якою вона є. Середньостатистичних людей показують рідко. Переважно транслюють власне видовище. А наші люди сприймають це за буденну дійсність і переймають стилі, звички і сереотипи. Але нема кому показати дійсність, тому створюється відносно новий світ, в якому вони живуть. Кожен створює собі казку, в якій йому цікаво, добре і комфортно.
Краса — поняття дуже відносне, хороший смак — рідкісне, а ефектність — вийняткове. І завжди краще бути в рядах одиниць, ніж брати приклад з більшості. Але мало кому це вдається. Ну що ж, залишається знову ж таки робити висновки і пробувати. Чого і Вам бажаємо!