На ресурсі «Naval analysis» розміщений матеріал Gurza-M class small armored artillery boats of the Ukrainian Naval Forces», в якому розглядається проект українського бронекатера проекту 58155 «Гюрза-М».
З цікавих деталей повідомляється, що катери будуються з використанням бронесталі товщиною 8 мм. Станом на кінець 2017 року в складі українських ВМС було шість (так в тексті — bmpd) подібних катерів, і 12-14 — на етапі будівництва. До 2020 року Україна планує ввести в бойовий склад 20 таких катерів, які стануть основою українського флоту.
Цікава і критика проекту з посиланням на різні ресурси (наприклад, «Український військовий портал»). До недоліків проекту відноситься недостатню мореплавність катерів, адже вони можуть виходити в море при хвилюванні моря не більше 4 балів. Також має місце обмеження щодо застосування зброї — воно може використовуватися при хвилюванні моря до 2 балів. Крім того, на катерах немає протикорабельної зброї, а 30-мм гармати і ПТУР «Бар’єр» дозволяють боротися тільки з катерами аналогічного класу. Нарешті, у катерів вельми обмежена дальність патрулювання (всього 12 миль при табличній 700-мильній дальності плавання) через обмеження по запасах для екіпажу, при цьому у катерів недостатня швидкість.
Однак ресурс зазначає, що «Гюрза-М» відносно дешевий у порівнянні з катерами європейських проектів, і принаймні на папері він непогано озброєний для 50-тонного корабля. У проекті значною мірою використовується обладнання та озброєння українського виробництва. При цьому катер не може застосовуватися при будь-якому стані погоди, але не факт, що саме це і потрібно зараз українському флоту.
На думку автора публікації, збільшена в два рази «Гюрза-М», оснащена ПКР MBDA Marte Mk2 і артилерійською установкою «Катран-М», може стати ідеальним рішенням для українського флоту. При цьому Україна зможе дозволити собі придбати шість-вісім таких кораблів. В цьому випадку споруда катерів «Гюрза-М» може зупинитися на рівні 8-10 одиниць для річок і озер.