В Днепропетровской области во время двусторонних командно-штабных учений на практике были применены новейшие средства воздушной разведки отечественного производства.
Об этом информирует пресс-служба воздушного командования «Восток».
Украинские беспилотные авиационные комплексы производства «Скаетон» выполняли задачи по выявлению и наблюдению за объектами условного противника с предоставлением в реальном времени информации о местонахождении цели для нанесения удара с воздуха. БПАК предназначен для использования в гражданских и военных сферах для выполнения тактических разведывательных и поисковых операций в течение 24 часов при крейсерской скорости 120 км/ч.
Технически минимизирована возможность обнаружения элементов комплекса вражескими средствами радиолокационной разведки: учтено, что навигация с помощью GPS в зоне боевых действий малоэффективна, следовательно, комплекс максимально GPS-независимым. Относительно небольшой размер летательного аппарата и конструкция делает его приактически «невидимым» для врага с земли.
P.S.
ACS-3 — розвідувальний безпілотник від української приватної компанії Skyeton, який, після успішного завершення державних випробувань у 2019 році, постачається до Повітряних Сил ЗСУ. І несе службу у тій же військовій частині, на озброєнні якої знаходяться відомі ударні Bayraktar TB2.
Головною особливістю безпілотника стала його рекордна можливість знаходитись у польоті понад 24 години. Восени 2019 року Skyeton поставив рекорд України по тривалості польоту на цивільній версії АCS-3 — Raybird-3.

У ході цього польоту БПЛА вагою у 21 кг знаходився у повітрі 24 години 31 хвилину, за який він подолав маршрут понад 2000 км. Додамо, що максимальна висота польоту становить до 3 км, крейсерська швидкість становить 120 км/год, а максимальна — 160 км/год. Дальність у режимі прямого керування складає до 240 км, але АCS-3 може виконувати польоти й в автоматичному режимі по заздалегідь запланованому маршруту.

Такий високий час перебування АCS-3 у повітрі дозволяє проводити постійний моніторинг цілих районів, включно зі значною площею морських акваторії, прикордонних смуг чи територій противника.
Для спостереження БПЛА може використовувати різне корисне навантаження, яке розміщується у спеціальному універсальному відсіку. Враховуючи вантажопідойомність дрону у 5 кг, це дозволяє використовувати навіть потужні стабілізовані тепловізійно-оптичні станції.

Для запуску АCS-3 використовується катапульта, що дозволяє запускати його навіть з непідготовлених майданчиків. А посадка здійснюється на парашуті, а для збереження чутливої апаратури використовують надувні подушки безпеки.

Загалом, АCS-3 став результатом вдалого поєднання рішень Skyeton, яка зробила ставки на максимальну ефективність планеру, надійність та високі експлуатаційні характеристики БПЛА.