Контррозвідка СБУ фактично не працює, чи закриває очі на окремі випадки та загрози.
Саме контрозвідка мала б арештувати представників ОРДЛО, що прийшли до сірої зони в Станиці та заявили, що населені пункти Станиця та Щастя належать їм, організували провокацію при підтримці представника ООН та іноземних ЗМІ.
То контррозвідка мала б викликати на допити Медведчука та Бойка після польотів до Москви та виступів у Стразбурзі.
Саме контрозвідка мала б встановити зв’язок партії Шарія із РФ.
Саме контррозвідка мала дати оцінку приїздів пропагандистів Кремля Бєлковського та Вєнєдіктова, що працюють на радіостанції яка належить корпорації Газпром, до Києва та їх прихід до штабу й офісу Президента України Зеленського.
Я знаю десятки порядних працівників СБУ, знаю про різні їх успіхи з контртерористичної діяльності, з кібербезпеки, тощо.
І я розумію, що ці всі загрози національної безпеки є політичним свавіллям.
СБУ все одно чекає реформа, як би не пручалися старі кадри з КГБ та представники олігархії.
Бо реформу потребує Україна, хоче США та НАТО.
У СБУ відберуть непритаманні для спецслужби функції, особливо контроль економічного сектору, та посилять контррозвідку та контртерористичну діяльність. Навіть попри заяви Баканова, про претензії до менеджерів.
І чим швидше це станеться, тим скоріше пропагандисти Кремля припинять їздити до офісу Президента
P.S. Як проросійські сили України грають проти Порошенка і Зеленського
Розслідування ДБР кримінальної справи начебто проти Порошенка і коаліції, яка 3 роки тому призначала Уряд Гройсмана, є красномовною рисою хаосу, в який занурилась сучасна Україна після виборів. І те, що ДБР замість простої правової оцінки даного питання вирішила виконувати чиїсь політичні завдання та викликати на допити депутатів і попереднього президента, — це свідчення або непрофесіоналізму слідчих, або навпаки свідомих дій проти засад держави, в тому числі діючого президента Зеленського.
Базове питання, на яке має відповісти слідчий – чи була коаліція, яка призначала Гройсмана в 2016 році? Відповідь на це питання давно дав Конституційний Суд, який у декількох своїх рішеннях чітко вказав, що будь-яких доказів припинення коаліції немає і не може бути. Через те, що законодавство недосконале. Саме тому, у відомій справі про розпуск парламенту КСУ лише вказав, що в законодавстві відсутні підстави для припинення коаліції, а тому найкращим способом вирішити питання конституційності указу на думку суду є проведення дострокових виборів. Залишимо на совісті суддів таке формулювання, але проти основної тези складно сперечатись: доказів припинення коаліції немає і не може бути.
Іншими словами, ДБР просто нема чого розслідувати, оскільки все, що потрібно було встановити в цій справі, вказано в рішенні Конституційного Суду. Але якщо, як видно, рішення суду ДБР з якихось міркувань не влаштували, то за оголошеною метою «розслідування кримінальної справи» насправді приховується щось інше, ніяк не пов’язане з законними функціями самого ДБР.
Тепер спробуємо визначити, що насправді хоче встановити ДБР, якщо питання відсутності коаліції вже вирішене судом. Переглянути конституційність рішення Конституційного Суду? Або, може, перевищення повноважень Зеленським, коли він оприлюднив указ про розпуск Верховної Ради, адже Конституційний Суд не підтвердив що у нього були для того підстави? Чи, може поставити під загрозу всі рішення чинного Уряду за весь час його існування, адже якщо призначення незаконне, то незаконні і рішення?
Не треба довго пояснювати, кому може бути вигідна атака на двох українських президентів, народних депутатів проукраїнської більшості та чинного Кабміну. Українсько-російська війна тому і вважається гібридною, що Росія нас атакує не лише на фронті. Україну атакують і в глибокому тилу, людьми, які можуть працювати на державних посадах і одночасно діяти за кремлівськими методичками та руйнувати засади Української держави. І якщо метою Кремля був і залишається розвал України, то взяття «на гачок» через вигадані кримінальні справи не лише Порошенка, але і Зеленського, як раз цій меті чітко відповідає. А незаконність усіх без виключення рішень начебто «незаконно обраного» Уряду відкине Україну економічно на роки назад.
Очевидно, ДБР повинно припинити займатись просуванням проросійської політики, і перейти до виконання своїх прямих функцій, заради яких воно створювалось. Адже будь-яка свідома людина розуміє, що коли замість розслідування дійсно складних злочинів ДБР кинуло всі ресурси на розслідування ініційованого соратниками Медведчука фейка, це означає, що або в Україні всі справжні злочини розкриті, або що є важливіше за розкриття злочинів.