Литовська компанія оприлюднила на своєму сайті новину про те, що «нещодавно завершила масштабний проект реконструкції, в рамках якого вона надавала послуги з модифікації та оновлення салону для державної авіакомпанії «Україна».
Нагадаю, цей літак замовляли ще при Ющенко. Але він не встиг ним покористуватися. Тому літак дістався вже Янукаовичу.
В президентському розпорядженні був не один літак. Тому Зеленський, обіцяючи під час виборчих перегонів різне всяке, пообіцяв і з літаками розібратися (на скріні).
Звісно, що літак/літаки потрібні. Їх потрібно купувати/ремонтувати/оновлювати. Але які цікаві деталі стають відомі…
Виявляється, у лютому 2022 року, завчасно, непродані (як було обіцяно) президентські літаки було евакуйовано до Польщі.
То люди мали сидіти вдома і чекати окупації і загибелі, щоб ненароком не створювати паніки.
І цей факт теж свідчить про те, що влада, достеменно знаючи про невідворотність нападу, рятувала те і тих, що і хто був для не важливий.
А от унікальний літак Мрія рятувати не хотіли. Ще в березні минулого року екс-капітан АН-225 «Мрія» Дмитро Антонов розповів, що за місяць до початку війни транспорт пропонували евакуювати в Лейпциг: «Чому літак залишився в Гостомелі? Тому що не було рішення про перегін літака в будь-яке місце, нехай це буде Польща, самий найближчий аеропорт Жешув, Лейпциг. Чому Лейпциг? Та тому що ще 26 січня було звернення до нашого великого керівника ДП «Антонов» від представників НАТО і NSPA, про те, що пропонують нам у світлі прийдешніх подій перебазувати весь наш флот в Лейпциг з усім персоналом, екіпажем, запчастинами. Відповіді на це питання — не було».
Так от, про ремонт. Цитую компанію: «Під час проекту інженери J&C Aero розробили зміни в конструкції, необхідні для інтеграції нової системи розваг у польоті (IFE) і модернізації системи управління салоном літака (CMS)… Крім того, J&C Aero завершила повну реконструкцію інтер’єру літака, включаючи тканинне покриття, представницькі сидіння та дивани, внутрішнє покриття, килими та ламінат, а також інші частини салону».
Вартість робіт ніхто не оголосив. Але державне управління справ, яке обслуговує президента, з кожним роком отримує все більше коштів. Так що ніхто там не бідує.
Що ще цікаво. На відремонтованому і оновленому літаку президент вже в США і Канаду злітав, а деталі на літак все ще продовжують купувати (другий скрін).
З 2022 року небо над Україною закрите. На авіаперевезення президента гроші закладалися в бюджет. Що резонно. А от як було далі, то вже цікавіше.
На 2022 рік на перевезення президента було закладено 65 мільйонів гривень. Іронія доля: дата оприлюднення результатів торгів була запланована на 24 лютого. Але передоплата була здійснена на 80 відсотків. Хоча зі зрозумілих причин президент витратив лише 4 мільйони із 65. Зекомив. Але що сталося з тією передоплатою- невідомо.
Можете заперечити мені і сказати, що до дрібниць чіпляюсь. Та ні, не дрібниці це.
Хіба президенту воюючої країни потрібна сучасна система розваг у своєму літаку? Хіба на це варто витрачати кошти і ганьбитися?
А яка там система розваг, хто в курсі? Танчики, караоке, супер Маріо? Я хоч якось намагаюсь зрозуміти, що там, у тій голові відбувається?


Інтер’єр лайнера Airbus A319

Почну з вульгарного анекдоту, за що перепрошую, але він дуже влучно описує нашу реальність. У колективі обговорюється питання допомоги бідовій колезі Марусі, у якої купа дітей, яким вона дає раду сама. Один товариш все ж зважився запитати, хто ті негідники, які залишали жінку без допомоги.
— Не знаю, — каже жінка, — я не оглядалася.
От скажіть, що не про тих, які вибрали нам оцю зелену «прекрасність» і зараз роблять вигляд, що вони хом’яки безпам’ятні.
Чого бідні? Бо мудрі! (ні)
Зеленський перед виборами заявляв про плани «продати до бісової матері» літаки, на яких пересувається глава держави.
Давно зрозуміло, що глава держави у нас взагалі людина з…цікавим способом мислення, тому очікувати, що борт номер один — який дійсно потрібен президенту — буде проданий, могли лише люди з таким самим вінегретом у голові, як у автора цитати.
Але під час війни — такої страшної війни! Війни, яка, за його ж словами, може продовжуватися роками! Замовляти «систему розваг у польоті» за шалені гроші — WTF?
«Представницька кабіна, представницький ламінат, представницькі дивани» — так виглядає омріяний зубожілими президентський «велосипед».
Оці всі понти — від глибокої внутрішньої закомплексованості і відчуття ущербності.
А нерозбірливі «марусі» своїм вибором зробили нас заручниками комплексів і постійної, постійної брехні дрібної, в усіх сенсах, людини.