Інформація щодо поточних втрат рф внаслідок
санкцій, станом на 29.12.2023
1. Найбільша криптобіржа світу вимагає від росіян закрити рахунки та вивести усі гроші.
— Криптобіржа Binance нагадала російським клієнтам про необхідність перенесення акаунту та виведення коштів до 29 грудня.
— Повідомлення були розіслані тим, чиє місце «тимчасово чи постійно» визначено біля рф.
— Платформа попередила, що з 29 грудня почне сама закривати рахунки росіян, що залишилися відкритими, тому ті повинні встигнути погасити всі зобов’язання і вивести кошти або на біржу CommEX, або на іншу криптоплатформу без обмежень.
2. В Ізраїлі через санкції заблокували банківський рахунок мільярдера Абрамовича.
— Bank Mizrahi відмовився здійснити переказ на суму 8 млн шекелів з рахунку Абрамовича, який з березня 2022 року знаходиться під санкціями Євросоюзу і Великобританії.
— Саме санкції банк назвав підставою для блокування рахунку та переказу.
3. У «Аерофлоту» зламався сьомий літак із початку грудня.
— Він не зміг вилетіти з Дубая до Москви. Літак «Аерофлоту», що виконував рейс SU521 Дубай — Москва, не зміг вилетіти з аеропорту відправлення через поломку колеса.
4. Експорт російського вугілля в Індію за 10 місяців 2023 року зріс майже в півтора рази до аналогічного періоду 2022 року і склав 19,9 млн. т., випливає з даних Мінпромторгу Індії.
— У порівнянні з січнем — жовтнем 2021 року обсяг поставок збільшився в 4 рази.
— У грошовому вираженні імпорт вугілля з росії до Індії зріс на 5,4% до того ж періоду 2022 року і в 3 рази до 2021 року і становив близько $3,5 млрд.
5. Санкції США становлять серйозну перешкоду для планів росії збільшити експорт морського скрапленого природного газу (СПГ), щоб компенсувати скорочення експорту трубопровідного газу до Європи.
— Будучи четвертим у світі постачальником газу після США, Катару та Австралії, росія прагне збільшити свою частку на світовому ринку та збільшити обсяг виробництва до більш ніж 100 млн метричних тонн до 2035 року.
— Хоч і рф змінила акцент ринку на Азію (Китай та Індія), вплив обмежень на СПГ є більш серйозним через відносно невелику кількість танкерів і відсутність доступу до технологій і фінансів.
6. Національне агентство з питань запобігання корупції внесло до переліку міжнародних спонсорів війни провідного виробника мотовсюдиходів — китайську компанію Shandong Odes Industry Co., Ltd (Aodes).
