Міноборони анонсувало контракт на ракетний комплекс «Сапсан»

199

Міністерство оборони планує замовити оперативно-тактичний ракетний комплекс «Сапсан» (відомий також як «Грім-2»), розробку якого були згорнули за часів Віктора Януковича, але в останні роки відновили.

Контракт на перший дослідний дивізіон ОТРК «Сапсан» планується підписати у 2021 році, йдеться на сайті Міноборони.

ОТРК «Сапсан» має стати довгою рукою ЗСУ

Нагадаємо, що Міністерство оборони України відмовилося від програми розробки «Сапсану» в 2013 році, коли його очолював Павло Лебедєв, який зараз підозрюється у державній зраді на користь Росії. Лебєдєв посилався на те, що у київського КБ «Луч» було завершено подібну розробку, і міністерство замовить ракетні комплекси саме цьому КБ.

Випробування двигуна ракети ОТРК «Сапсан»

За версією Державного бюро розслідувань, Лебедєв причетний до умисного зниження обороноздатності України за допомогою так званого реформування Збройних сил, яке полягало в скороченні, розформуванні окремих військових об’єднань, частин і підрозділів, зміні їх місця дислокації.

Нагадаємо, що проект вітчизняного ОТРК передбачає створення високоточної балістичної ракети з дальністю польоту до 300 км. Наразі відомо про успішні випробування твердопаливного двигуна ракети та створення відповідного запасу з 12 одиниць.

Також вже були продемонстровані головки самонаведення: радіолокаційних активної та пасивної, а також оптичної, яка наводиться завдяки порівнянню зображення місцевості із закладеними у «пам’ять» зразками. Окрім того, вже створена ГСН із комплектуванням оптичного та радіолокаційного каналу.

Водночас продемонстроване раніше шасі для ОТРК, яке було створено на ХКБМ, вже не розглядається, як основний варіант. Defense Express стало відомо, що всі машини будуть змонтовані на іноземному шасі, яке має стати уніфікованою мультиплатформою (з різною колісною формулою), для всіх ракетних військ та артилерії ЗСУ.

Це пов’язано не тільки із наміром максимально спростити логістику, а і з великою вартістю доведення до готовності та серійного виробництва специфічних шасі у малій кількості, а також із подальшою складністю їх підтримки у працездатному стані.

Поделиться:
Загрузка...