Просто мерзенне ганьбище.
Купка русофілів та малоросів на Майдані Незалежності.
Колектив Національної музичної академії хоче залишитись з іменем Чайковського.
26 грудня відбулись збори працівників академії, на яких вирішили, що позбавлення назви закладу імені російського композитора — не на часі і потребує додаткового вивчення.
Питання: чи потрібна нам академіяв такому вигляді, з антиукраїнським керівництвом на чолі? Де хочуть далі тягнути русскій мір в Україну?
Хто не знає, то мова йде про ось цей заклад в самому центрі Києва.
Андрій Смолій
Найогульніше в історії з Київською консерваторією те, що її головний корпус стоїть за кількасот метрів від Майдану Незалежності, який для українців став сакральним символом новітнього розстріляного відродження.
Не Леонтовича, не Скорика, не Бортнянського, не Веделя, не Лисенка, не Барвінського, не Лятошинського – не ім’я когось із велетів українського композиторства хоче носити Київська Консерваторія, а ім’я Пйотра Чайковского.
Малоросійській внє палітікі професурі, вихованій на «великій могутній культурі братів-росіян», отим заслуженим-перезаслуженим майстрам клавіш, смичків і безхребетності, поясню дуже просту річ.
Приналежність до українського визначається не походженням по лінії дідусів-бабусів – а включеністю в укр.нац.культуру. Чайковский, якого оркостан недарма обрав своїм хедлайнером «культурної дипломатії» в світі, на укр.культуру не працював, до неї не належав, її не збагачував – відтак він був і залишається рос.композитором із далеким укр.корінням.
Якщо для когось достатнім фактом є суха прив’язка до цієї землі, то за цією логікою бур’ян має більше прив’язок, аніж рускомірні елементи, які до українського по факту не належать, українське не сповідують, українське не примножують. Відмазки на кшталт «якщо в роду хтось-там був із мєстних, то й я автоматично теж» — мало. Мало, аби твій прадід був звідсіля. Треба, щоб ТИ жив у лоні нац.культури, а не ворожої (від Чайковского до Басти).
Культура ворога зомбує і закодовує. Її ціль – із ворожої стати рідною. Замінити національну на «велікую». Закодовані професори можуть очолювати цілі кафедри й бути віртуозними піяністами-віолончелістами — але в вирішальний момент спрацює рубильник приналежності до культури ворога — і колонізований усе пробачить, усе обнулить, усе загладить.
Так і працює культура колонізатора на колонізованих. Люди, приналежні до культурної матриці ворога, повинні починати з перемоги над собою. Бо без цього ніяких інших перемог не буде. Ніколи і ні в чому.
На наступне засідання вченої ради Консерваторії пропоную внести в порядок денний пункт про перейменування з Київської в Малоросійську.
Ostap Drozdov
Радянський крокодил із Москви розказує 20-літнім, як треба любить Рас&ю під фортепіано
Marina Daniluk-Yarmolaeva
Ви питаєте, чому НМАУ продовжує носити ім’я Чайковського?
Знайомтесь, це — Зоя Семенівна.
Зоя Семенівна багато років викладає тут фортепіано. Вона закінчила однойменну консерваторію в Москві. Але потім якимось чином опинилась в хахляндії.
Якщо тебе вчили як писати фортепіанну апплікатуру в москві, в НМАУ ти будеш користуватись особливим статусом.
Аж таким, що тобі десятиріччями не потрібно вчити мову держави, яка платить тобі сотні тисяч гривень на рік. І в 2019 році можна відкрито казати студентам: «Я буду гаваріть на рускам язікє, а ви меня будете пані мать».
А в 2022, гордо голосуючи за збереження Чайковського, казати студентам » України напала на Расію в Луганске в 2014 гаду» і всяку подібну дічь.
Зоя Семенівна та її коллеги по кафедрами не віддадуть нікому Чайковського, і далі будуть гордо нести московську школу фортепіанної аплікатури, щиро підтримуючи ректора в його фанатичному бажанні напхати в консерваторію максимальну кількість громадян КНР на кожен квадратний метр.