Маленька людина у ролі великого політичного лідера низводить образ нашої країни до масштабу своєї непримітної особистості
Руки Володимира Зеленського дотягнулися до туристичного бренду Ukraine Now, який декілька років тому було створено Banda — на замовлення Міністерства інформполітики під керівництвом
Юрій Стець, за проєктного менеджменту Artem Bidenko.
Новий логотип настільки ж недолугий, примітивний та несучасний, як Юлія Мендель у ролі прессекретарки Президента або Володимир Зеленський у ролі національного лідера, або Андрій Єрмак у ролі «сірого кардинала», або воскові фігури Кравчука та Фокіна — у ролі провідних українських політиків.
Тобто, нове лого візуально демонструє те, у що перетворюється наша країна. Мені особисто цей логотип нагадує кардіограму вкрай хворої людини.
Складається помилкове враження, що злий геній Зеленського зосереджений на тому, щоби у перший та в останній раз дати українцям гіркий урок:
«Все, до чого дотягнуся, перетворю на лайно, щоби ви знали, що не можна голосувати за артистів та спортсменів без досвіду політичної діяльності. Я навчу вас критичному мисленню та раціональному вибору. Я не гірше Путіна навчу вас любити свою країну та її символи».
Логотип Ukraine Now дійсно був гарним. Він насправді створював сучасний естетичний образ України. Це лого розійшлося по всій країні та за її межами, його інтерпретували у сотнях брендбуків та використовували у сотнях комунікаційних кампаній. Він містив образ світлого європейського майбутнього країни.
А зараз я бачу щось у ретроградному замшелому стилі Кварталу 95 під безталанне: «лет мі спік фром май харт…».
Огида та сором.
Але ще більший жах у тому, що цей кітч — і політичний, і дизайнерський — все ще подобається значній частині моєї країни.