Міністерство регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства вводить нову норму до Державних будівельних норм щодо ширини смуг руху в містах і селах
Про це повідомив заступник міністра Лев Парцхаладзе на своїй сторінці в Facebook, передає “ДС“.
“В Україні ширина однієї смуги становить 3,5-3,75 метра в залежності від призначення доріг. Але європейська практика показала, що дороги з меншою шириною смуг руху (3-3,25 метра) підсвідомо спонукають водіїв їхати обережніше і з меншою швидкістю. Тому кількість аварій в них набагато менше. Замість таких широких смуг можна буде облаштувати велодоріжки, окремі смуги для громадського транспорту або додаткові для авто”, – написав він.
Україна буде адаптувати норму до європейського стандарту при проектуванні та будівництві доріг. Оновлена ДБН вже опублікована і набрати чинності з 1 вересня 2018 року.
На думку чиновника, такі зміни сприятимуть підвищенню безпеки дорожнього руху та зменшенню аварійності, збільшення пропускної спроможності вулиць і зменшення пробок, а також ефективному розвитку велосипедного руху і громадського транспорту за рахунок облаштування окремих смуг для них.
Ширина смуги руху на магістральних вулицях загальноміського та районного значення в найзначніших, значних, середніх і малих містах, крім доріг безперервного руху, а також на селищних дорогах і головних вулицях становитиме 3 метри.
У той же час, на магістралях загальноміського значення безперервного руху в найбільших і великих містах ширина смуги руху складе 3,5 метра.
На місцевих житлових вулицях і дорогах всіх населених пунктів ширина смуги руху становить 2,75 метра.
P.S.
Для того, чтобы украинская дорожная сеть нормально восстанавливалась, необходимо ремонтировать 10-12 тысяч километров ежегодно.
В 2018 году по оптимистичным прогнозам будет отремонтировано около 4 тысяч километров дорог.
Об этом заявил советник главы «Укравтодора» Александр Кава, передает «112 Украина».
«В прошлом году было сделано 2100 км, в позапрошлом 1000 км. Но при общей сети 170 тис. км — то не 1%, далеко не все могут пользоваться этими дорогами. Для того, чтобы дорожная сеть Украины восстанавливались нормально — нужно в год ремонтировать от 10 до 12 тис. Км дорог капитальным и средним ремонтом. В этом году при оптимистическом сценарии развития ситуации, при условиях дополнительного финансирования со стороны областных администраций и хорошей работы таможенного эксперимента по всей стране будет сделано порядка 4 тис. км дорог», — заявил он.
Кава также отметил, что на текущий момент на «отлично» оценивается состояние 10 тысяч километров дорог из общей сети в 170 тысяч. Оставшиеся дороги нуждаются в капитальном ремонте, причем у многих срок предыдущего ремонта просрочен на 10, 20, 30 и более лет.