Вертоліт Мі-8МСБ-В отримав повністю «скляну кабіну», в якій всі аналогові прилади індикації були замінені на електронні дисплеї. Це у рази спрощує керування вертольотом, навігацію і дозволяє пілотам сконцентруватися на найбільш важливої інформації.
Про «скляну кабіну» розповів Дмитрий Носач, консруктор АТ «Мотор Січ».
У звичайному вертольоті Мі-8 перед очима льотчиків знаходиться декілька десятків механічних показників, які дозволяють оцінити параметри польоту, але слідкування за ними у постійному режимі є досить нетривіальною задачею, яка призводить до втрати уваги та концентрації. Тому всі провідні виробники вертольотів та літаків перейшли на «скляні кабіни», де вся інформація про політ переводиться у цифровий вид, аналізується та виводиться пілотам на монітори.
Саме така «скляна кабіна» є спільним проектом запорозького підприємства «Мотор Січ» та київського «ПКФ «Сторк», які продемонстрували її на вертольоті Мі-8МСБ-В.
Основою комплексу є перетворювач параметричної інформації, яка приймає всю аналогову інформацію від приладів та переводить в цифру. Головна особливість комплексу — система екранної індикації, яка складається з 5 моніторів на які виводиться вся необхідна інформація. Мова йде не тільки про звичайні параметри польоту, такі як висота чи швидкість, а, наприклад, про мапу з накладеним на неї даними про погоду, вивід інтерфейса системи керуванням вогнем чи зображення з оптичної станції.
Враховуючи загальну модернізацію вертольота Мі-8 від «Мотор Січ», яка полягає у ремоторизації з заміною двигунів ТВ2-117 на нові, більш потужні турбовальні двигуни ТВ3-117ВМА-СБМ1В серії 4Е, змінами у фюзеляжі та інтеграції новітньої авіоніки, це дозволяє отримати вертоліт, який повністю відповідає вимогам сучасності.