Не треба бути надто мудрим, щоб зрозуміти, за кого був би Цой у цій війні, якби дожив. Достатньо просто подивитися за кого зараз такі рокери-«бунтарі» як Кінчев, Сукачов, Чичеріна.
Вчинок львівської депутатки неправильний тільки в тому, що треба було не забороняти співати, а покликати когось із ветеранів. Бажано, хто був у пушкіністів в полоні. Щоб вони пояснили тупому менестрелю про недоречність російських пісень не словами, а так, щоб до нього дійшло раз і назавжди.
Ми не воюємо з російською мовою. Ми не воюємо з російською культурою. Ми воюємо з росією. І саме ця війна з московією диктує нам необхідність тотальної війни за виживання, в якій російська мова і культура є одними з найбільш небезпечних інструментів агресора.
Хто не розуміє причини і наслідків, хай ще раз перечитає попередній абзац і закарбує: ми воюємо не з російською мовою, а з росією. Мові дістається тому і тільки тому, що вона є ІНСТРУМЕНТОМ АГРЕСІЇ!
Ніяких цоїв, ніяких булгакових, ніяких толстих і тонких. Ніяких тайожних ютубчиків, інстаграмних зірок, тіктокерів, репу і мультиків.
Все мистецтво, культура, наука, вся гуманітарна сфера московії призначена тільки для одного: війни. Війни за ваші і ваших дітей голови. Для вирощування з українців маленьких рускіх ще з дитячих садочків, з пісочниць, з перших класів школи. І не тіште себе ілюзіями, що з вас не вийшло виростити окупанта, не вийде і з ваших дітей. Люди різні і варіанти можуть бути самі різноманітні. Не дай вам боже опинитися із сином в різних окопах.
Тому в нас не може бути дискусій, кенселити тайожну культуру чи ні. Якщо хочемо вижити, як нація – кенселити, без варіантів.
Закликаю кожного не соромитися і відстоювати свою культуру і національну ідентичність у своїй державі. Не мовчіть!!
Serhii Marchenko
Найбеззмістовніші розмови в світі — це розмови про те, хто з померлих росіян були б сьогодні «хорошими русскімі».
Шукати хороших русскіх серед мертвих задля виправдовування своєї неспроможности відірватися від русского міра — це найбезглуздіша річ, якою можна зайнятися під час війни на знищення, коли нащадки та прихильники тих русскіх прямо зараз вбивають українських дітей.
«Цой не підтримав би війну!» — намагаються переконати (себе) в цьому деякі українці, що не можуть собі відмовити у «піснях своєї молодості», не замислючись, чому це пісні Цоя, а не Івасюка.
А от Роберт Цой — батько Віктора Цоя, у травні 2022 року висловив упевненість, що його син «у цій ситуації» прийняв би «правильне рішення» та зайняв би «вірну сторону»:
«Я уверен, что он [Виктор Цой] поддержал бы [«СВО»], потому что он — россиянин. Он был и есть патриот», — зазначив батько музиканта.
До речі, ніколи не задумувалися, чому «Ми ждьом пєрємен?», а не «Ми зробимо пєрємєни!»? Тому що «ждать» — це рабське мислення — та сама складова «малєнького чєловєка». Ті, хто «ждуть», не виходять на майдани, не виборюють свободу, не відстоюють країну. Ті, хто «ждуть» — не мають голосу, не змінюють світ, не створюють майбутнє. Ті, хто «ждуть» — звичайні ждуни та лізоблюди тоталітарного режиму.
Тож, дозволю і собі долучитися до найбеззмістовніших припущень у світі та висловити свою думку з приводу: а як би повів себе Цой сьогодні, якби був живий?
Щонайменше, був би у цьому списку учасників фестивалю «Нашествіє-2023» (що має відбутися в серпні цього року в передмісті Москви): «Чайф», «Алиса», Вячеслав Бутусов, «Ария», Lumen, «Чиж & Co», Проект «ГОРШЕНЕВ», «Крематорий», Александр Ф. Скляр и группа «ВА-БАНКЪ»,«Жуки», «Калинов Мост», «Сурганова и Оркестр», «Музыканты золотого состава Сектор Газа и голос Юрия Хоя», 7Б, UMA2RMAN, «Эпидемия», «План Ломоносова», F.P.G, «Гран-Куражъ», Nagart, «Торба-на-Круче» тощо.
А, можливо, співав би разом з Розенбаумом, Лєпсом, Газмановим, Харатьяном і Гагаріной на z-концертах, так само завзято, як вони зараз співають його пісень, а рабське стадо ждунів підспівує в угарі: «вайна — дєло молодих, лєкарство протів морщін», «пажелай мнє удачі в баю», і «ждьом пєрємен».
Вони ж і досі «ждуть». Коли вже сам Цой співає і «ждьот» в дуеті з Кобзоном.
_____
На фото: картина петербурзького художника Алексєя Сєргієнко, який до ювілея Цоя у 2022 році, представив нову картину, на якій музиканта зображено у військовій формі, з автоматом на тлі зруйнованого Маріуполя.
