Перші чотири Тризуби передано Укрзалізниці

57

12 грудня перші чотири локомотиви ТЕ33АС виробництва компанії General Electric покинули цехи Крюківського вагонзаводу, де здійснювалася їх остаточна комплектація, і були передані замовнику – АТ “Укрзалізниця”.

Повідомляє ЦТС.

На підприємстві уточнили, що приймально-здавальні процедури першої партії американських тепловозів на КВБЗ завершилися 11 грудня. О 22:00 того ж дня перша четвірка машин покинула корпус пасажирського вагонобудування. Далі за справу взялися працівники транспортного цеху – машиністи забезпечили прогрівання тепловозів. На підприємство прибули представники “Укрзалізниці” – машиністи, які пройшли навчання і вміють управляти новими локомотивами. О 3:00 ночі, вже 12 грудня, тепловози покинули завод і були передані на станцію Крюків-на-Дніпрі. Звідти вони вирушили залізницею о 4:15.

Увечері 12 грудня тепловози ТЕ33АС прибули в Мелітопольське локомотивне депо.

Менеджер з комунікацій General Electric Роберт Макгрегор повідомив, що планується введення в експлуатацію першого локомотива в Мелітополі.

Наступні чотири тепловози вже готуються Крюківським вагонзаводом до відправки.

Нагадаємо, що на початку поточного тижня депо в Мелітополі інспектували міжнародні консультанти й член наглядової ради АТ УЗ Крістіан Кун. Директор Придніпровської філії АТ УЗ Микола Кужавський тоді поінформував про підготовчі роботи, виконані філією для приймання в депо локомотивів General Electric. Залізничники оновили інфраструктуру депо – замінили 16 стрілочних переводів та переклали маршрутні шляхи, по яких нові локомотиви будуть заходити на територію депо і в цеху.

“Упорядкували й для зручності сконцентрували в одному місці процеси екіпіровки та водопідготовки нових тепловозів, а також зливу відпрацьованого масла; до дрібниць відпрацювали алгоритм роботи з дизельним паливом, щоб виключити невиробничі витрати; підготували складські приміщення та приміщення для персоналу”, – розповів Кужавський.

Відзначимо, що локомотиви General Electric, крім Мелітополя, будуть обслуговуватися і в депо Миколаїв.

P.S. Тепловоз Тризуб відправився в перший рейс

Перший з чотирьох нових тепловозів “Тризуб” виробництва
General Electric сьогодні близько 13 години відправився у перший рейс. Потяг везе 3824 тони руди до маріупольських підприємств.

Повідомляє в.о. голови АТ “Укрзалізниця” Євгена Кравцова у мережі Facebook.

Перший з нових локомотивів General Electric, який відправився сьогодні в рейс близько 13-ої години. Він везе 3824 тони руди до маріупольських підприємств.

Зазначається, що нова тяга – надійна, ефективна, економічна в роботі, екологічна та комфортна для машиністів. Один новий локомотив буде економити компанії близько 10 млн грн на рік. При цьому нові тепловози Укрзалізниця не отримувала останні 25 років.

“Сьогодні вже 20 локомотив серії GE Evolution знаходяться в Україні, 8 – доукомплектовані та виходять у роботу. Ще 12 чекаємо до кінця року”, – повідомляє Євген Кравцов.

В Укрзалізниці задоволені тестовими результатами нових тепловозів GE. Перші локомотиви вже направили возити сировину в напрямку меткомбінатів Маріуполя неелектрифікованою ділянкою Комиш-Зоря – Волноваха.

Також локомотиви буде відправлено на важливу лінію до Миколаївського порту, щоб забезпечити експорт українського зерна в піковий період.

Поделиться:
Загрузка...