Нема чого крутити носом

6 735
Якби я була маркетологом (хай бог боронить, ТТТ через плече), я б молилася на соціологів, які рахують рейтинги Зеленського. Наприклад, свіжі дані від «Социс» дають відповіді на всі запитання, які могли б у мене виникнути, якби я була маркетологом (ТТТ).

Запитайте будь-що, перше що на думку спаде. «Скільки людей в Україні залишають ключі від дверей під ковриком?» Беремо талмуд опитування, гортаємо: «23.4% українців зберігають сподівання, що життя більш-менш налагодиться.»
Добре, підвищуємо градус.
«Який відсоток покупців ніколи не поверне у магазин гнилу рибу?» А ось і відповідь: «10% українців вважають, що Зеленський виконав чи виконує передвиборні обіцянки».
Або так: «Скільки людей в Україні придбають насадку для душу, яка змінює нано-структуру води і знищує коронавірус?» Є, є готова відповідь у соціологів: «2.4 % українців бачать успіхи Зеленського у боротьбі з корупцією».
Це дуже важливий показник насправді: кількість людей, яким недоступне критичне мислення. Кількість дорослих дітей, які ніколи не навчаться застосовувати «2 плюс 2 дорівнює 4» у житті. Кількість тих, кому завжди і за будь-яких умов можна плювати в очі, а вони витруться пеленою і подякують.
Щоправда, грошей у них нема, і купівельна спроможність така собі. Але яка різниця? Тут головне не те, чи можуть вони купити, а головне, чи зуміють їм продати. Люди, яким змогли продати Вову у якості президента, і які досі не роздивилися, що це за покупка така, — ці люди куплять у вас що завгодно. Зрештою, нирку продадуть, але розрахуються.
Звичайно, з самого початку вони планували розраховуватися нашими нирками, а не своїми, але щось пішло не так.
На даний момент майже три чверті опитаних (72.6%) незадоволені діями чинної влади. Ми далекі від думки, що ці конкретні майже-73 % — це ТІ САМІ 73 %. Я так думаю, це якісь інші українці, які заїхали на місце тих.
Але цю цифру зараз можна і потрібно крутити з усіх боків і розкладати на атоми. Я знаю, що цим зараз займаються не тільки маркетологи-любителі.
Мені дуже прикро, що невдоволення має споживчо-ковбасний ефект. Тобто коли було ганебне відведення військ на Сході, коли Вова заглядав в очі путіну, коли Журавель чотири дні конав під об’єктивами «дронів» і під акомпанемент Вовиної брехні, коли брали у заручників волонтерів, коли садили Ріфа – рейтинг Вови коливався на межі плюс-мінус 50 %.
Мені хотілося б, щоб нищівного удару владі зелених завдала армія, мова і віра, а не комуналка, олія і гречка. Але нам, тим хто з іншого боку соціологічного спектру, нема чого крутити носом. Прозрівають співвітчизники через шлунок – ну що ж, зосередимося на слові «прозрівають», а там життя покаже.
Поделиться:
Загрузка...