Запорізьке конструкторське бюро Івченко-Прогрес – вкотре розробило унікальні моделі авіадвигунів, які економніші, потужніші та, найголовніше, дешевші закордонних аналогів.
Угоди щодо їхнього продажу закордонним авіабудівельникам вже укладені, втім, зацікавлені національною високотехнологічною продукцією і українські компанії.
Про це повідомляють «Факти ICTV».
Однією з таких розробок являється вітчизняний турбовальний двигун АІ-450М. Саме такими моторами потужністю 465 к.с., оснащений український гелікоптер МСБ-2 «Надія», який вперше піднявся в небо цьогоріч у квітні.
«Ми провели дуже гарний маркетинг ринку, побачили нішу, що зараз дуже потрібні легкі вертольоти та легкі літаки, й почали розробку цього двигуна. На сьогодні вже продано більш як 50 моторів, укладені контракти», — розповів директор та генеральний конструктор ДП «Запорозьке машинобудівне конструкторське бюро «Прогрес» Ігор Кравченко.
Запорізький двигун припав до душі й австрійським авіабудівникам. Вони вже вклали угоди та встановлюють їх на свої легкі літаки DART-450 (версія двигуна AI-450С)
Двигуни серії AI-450С/СD/СР для легких літаків DART-450 та DA50-JP7
На даний момент компанія проводить іспити нової модифікації двигуна АІ-450 для легких літаків. За словами запорізьких інженерів, нова модель вдалася найекономнішою та найпотужнішою з усієї серії. Так потужність нового мотора складає 750 к.с., а витрати палива — 132 кг в час. Уже укладені перші контракти на постачання цих моторів.
Кадри з відео випробувань нового двигуна серії AI-450. Івченко-Прогрес
Зі своїми новими двигунами запорізькі моторобудівники наступного тижня вирушать до Дніпра на головний інженерний фестиваль Східної Європи – Interpipe TechFest 2018, що відбуватиметься вже втретє.
Прогресівці розраховують знайти нових партнерів, втім, зізнаються, охоче приймали б замовлення і від наших компаній. Адже, в Україні їхня продукція поки не надто затребувана.