Китай замовив 50 літаків АН-178

213

Угоду уклали підприємства “Антонов”, “Івченко-Прогрес” і товариство “Мотор Січ” на паризькому авіасалоні в Ле Бурже, — інформує прес-служба “Мотор Січі”.

“Відбулася ключова зустріч між компаніями “Антонов”, “Івченко-Прогрес”, “Мотор Січ” і китайським замовником за проектом літака Ан-178. Йдеться про постачання 50 літаків у Китай: 12 літаків в готовому вигляді та 40 літакокомплектів. Вирішили питання щодо термінів передавання, фінансових надходжень і відвантаження реальної та матеріальної частин для виробництва цього літака в Китаї”, – йдеться в повідомленні.

Планується, що на Ан-178 буде встановлено турбореактивний двигун Д-436-148ФМ виробництва Мотор Січ.

Також “Мотор Січ” з 2018-го планує почати постачання в Австрію 400 серійних авіаційних двигунів АІ-450С для європейського бізнес-джета DA-50.

2015-го “Антонов” завершив будівництво дослідного зразка середнього транспортника Ан-178 і підняв його в повітря.

У травні 2015-го азербайджанська компанія Silk Way Airlines замовила 10 Ан-178. Ще 12 купила китайська A-star (договір передбачає подальшу організацію виробництва в КНР). Також підписали договір з Hong Kong Leyuan Communication Technology Investments Group Limited (HK LCTI) про постачання 25 літаків Ан-178.

P.S. ІНДІЯ ВИРІШИЛА ВІДМОВИТИСЬ ВІД РОСІЙСЬКИХ ЛІТАКІВ НА КОРИСТЬ УКРАЇНСЬКОГО АН-178

Індія більше не зацікавлена у російських літаках Іл-214, на розробку яких пішло 17 років. Натомість країна зосередиться на українському Ан-178.

Планувалося, що Іл-214 мав замінити застарілі літаки Ан-12, які використовуються у Збройних силах Індії та російських військах. Роботу над ним розпочали ще у 2000 році, а в 2007 до його розробки приєдналась й Індія. Над розробкою літака працювали авіакомплекс імені Ільюшина, НПК «Іркут» і індійська компанія Hindustan Aeronautics. Та за цей час літак так і не створили, і він існує лише в макеті. Тому Індія вирішила призупинити свою участь у цьому проекті, — повідомляє «BBC».

Літак, який був потрібен Індії, повинен мати вантажопідйомність близько 20 тонн, а також бути придатнийм для використання на високогірних аеродромах з ґрунтовим покриттям. У підсумку, в минулому році Індія підписала договір про спільну розробку схожого літака з українською корпорацією «Антонов», у якої вже є літаючий прототип транспортника Ан-178.

Поделиться:
Загрузка...