ХТЗ виготовлятиме техніку на шасі МТЛБ для М’янми

294

За словами директора Харківського тракторного заводу Андрія Коваля, завод виконає замовлення М’янми на поставку всієї номенклатури техніки на шасі МТЛБ.

Окрім базової версії цього багатоцільового тягача з можливістю здійснювати буксирування різних артилерійських систем та перевезення 11 осіб десанту, є версії бойових машин на базі МТ-ЛБ.

М’янма вже має на своєму озброєні 26 таких машин, поставлених в рамках контракту підписаного у 2006 році та виконаного у наступному, коли отримали 10 МБ-ЛБ з бойовим модулем “Шквал” та 2009 року, коли Збройні сили М’янми отримали ще 16 машин.

Багатоцільовий тягач МТ-ЛБ випускався на Харківському тракторному заводі з 60-х років, у 1964 році він був прийнятий на озброєння. Застосовувався радянськими військами у війні в Афганістані.

У значних кількостях МТ-ЛБ також поставлявся союзникам СРСР і нейтральним країнам, використовується зараз в ряді регіональних конфліктів, зокрема його дуже часто можна побачити у боях проти “Ісламської Держави” у Сирії та Іраку.

МТ-ЛБ з бойовим модулем “Шквал” окрім встановлення бойового модуля з 30 мм гарматою та ПТРК також отримав більш потужний двигун.

P.S. ХТЗ ВИПУСТИТЬ ДОСЛІДНИЙ ЗРАЗОК МТЛБ БЕЗ РОСІЙСЬКИХ КОМПЛЕКТУЮЧИХ

ПАТ “Харківський тракторний завод” (ХТЗ) працює над дослідним зразком багатоцільових легких броньованих транспортерів (МТЛБ) для Міністерства оборони України, — повідомив генеральний директор підприємства Андрій Коваль.

“Що стосується замовлень від Міноборони, то ми працюємо нині над цим питанням, тому що потрібне доопрацювання конструкторської документації, щоб ця техніка відповідала потребам української армії. Йдеться про комплектацію, про інші типи двигунів… Ми отримали завдання на розробку та виготовлення дослідного зразка”, – сказав А.Коваль на брифінгу в четвер.

Відповідаючи на уточнювальне запитання кореспондента агентства “Інтерфакс-Україна“, гендиректор ХТЗ повідомив, що йдеться про виготовлення дослідного зразка техніки без використання будь-яких російських комплектуючих.

“Дослідний зразок техніки МТЛБ повністю без російських комплектуючих планується випустити до середини наступного року”, – сказав А.Коваль.
За його словами, поки що цю роботу ХТЗ здійснює власним коштом.


Як повідомлялося, наприкінці лютого 2015 року народний депутат Антон Геращенко повідомив, що найближчим часом фахівці Ради національної безпеки і оборони України відвідають Харківський тракторний завод із метою вивчення питання про відновлення виробництва легкоброньованої техніки.

“У заводу подібний досвід є. Зокрема, ХТЗ свого часу випустив понад 10 тисяч “Гвоздик” і десятки тисяч легкоброньованих тягачів МТЛБ, але був у середині 2000-х викуплений російським олігархом”, – написав А.Геращенко на своїй сторінці у Facebook.

“Головною проблемою при цьому буде питання – де брати двигуни для легкої бронетехніки… Дизельні двигуни для самохідних гаубиць і БТР завжди виробляли в Росії на Ярославському або Челябінському моторних заводах. Зокрема і двигуни, які масово встановлювали на автомобілі сімейства КРАЗ”, – додав депутат.

Наприкінці квітня 2016 року президент і власник групи компаній Олександр Ярославський за пропозицією австрійського бізнесмена Зігфріда Вольфа, інвестора ПАТ “Харківський тракторний завод”, придбав контрольний пакет акцій цього підприємства. О.Ярославський заявив про намір інвестувати в підприємство близько 200 млн грн.

“Давайте починати відновлювати наше спецвиробництво. Тому що наші МТЛБ дуже добре зарекомендували себе під час оборони держави… Принципове завдання для нас – відновити виробництво”, – сказав П.Порошенко.

defence-ua.com

Поделиться:
Загрузка...