ДТП в Харькове: от удара голова пешехода отлетела в салон авто

106

В понедельник, 23 ноября, в Харькове на проспекте Льва Ландау произошла смертельная авария. В ДТП пешеходу оторвало голову, и она оказалась в салоне транспортного средства. Погибшему около 50 лет. 

«Автомобиль Mercedes сбил пешехода насмерть. От удара мужчине оторвало голову, она пробила лобовое стекло и осталась в салоне машины», — рассказали очевидцы ДТП.

По информации издания 057.ua, водитель ехал на большой скорости, а пешеход выбежал на проезжую часть.

«На красный свет прошел он. Без нажатия на педаль тормоза взял резко право — и выскочил человек. Этот тоже бежал», — приводит слова свидетеля блогер Виталий Бойченко.

P.S. Смерть на дорозі

Вмирають не тільки від короновірусу, смерть очікує людину з багатьох причин, а особливо на дорозі.

В Україні впродовж 1 січня – 31 жовтня 2020 року трапилося 135626 ДТП. Статистика показує, що найчастіше інциденти на дорогах стаються у Києві, Одеській, Дніпропетровській та Київській областях.

Скільки українців загинули у ДТП за рік: статистка:

Щодня в Україні трапляються десятки ДТП, про що повідомили у Національній поліції.

Загалом у 21694 ДТП травмувалися або загинули люди.

У ДТП за 2020 рік загинули 2842 людини.

Серед загиблих є 138 дітей.

Травмувалися в інцидентах на дорогах 26726 осіб. Невже в Україні немає у владі тих хто, згідно із своїми службовими обов’язками, повинні проаналізувати причини і запобігти повторенню таких страшних наслідків.

Багато людей гине з причини порушення правил проїзду пішохідних переходів.

Є такий вираз: «Захист від дурня». Таке правило враховують конструктори і виробники будь-якої техніки: від літакобудування до проектування і виробництва комп’ютерів. Всі мабуть стикалися, коли комп’ютер, або не виконує якусь дурнувату дію, або запитує: «ви впевнені?» Спробуйте відкрити двері у літаку в польоті. Там теж діє захист від дурня.

Чому б не запровадити розмальовку переходів як на світлині до цієї статті. Це і був би своєрідний захист від дурня у зв’язку з колосальним зростанням смертності на українських дорогах.

Як показує європейська статистика, чим вища швидкість автомобіля, тим важчі наслідки для пішоходів. Так, при швидкості наїзду автомобіля 32 км/год гинуть 5% пішоходів, а третина взагалі не дістає травми. При зростанні швидкості до 48 км/год ці показники набагато гірші – 45% пішоходів гинуть і багатьом наносяться серйозні каліцтва. Якщо ДТП відбувається на швидкості 64 км/год, тут ситуація зовсім погана – летальні випадки фіксуються в 85% випадках. Таким чином, скорочення максимально допустимої швидкості в населених пунктах всього лише на 10% може зберегти життя людині в 90% випадків.

За даними Єврокомісії, причиною майже 90 відсотків автопригод, що спричиняють загибель і серйозні травмування людей, є людський фактор – помилки водіїв та інших учасників дорожнього руху.

Тому настає час для впровадження автоматизованих систем контролю за швидкістю та попередження про небезпечне наближення до об’єктів, сонливість або втрати контролю над транспортним засобом, включаючи, наприклад, відволікання на дзвінок мобільного телефону.

Ми не одні такі недолугі. Щороку на дорогах ЄС гинуть близько 50 тисяч людей, а у світі – приблизно 1 мільйон 200 тисяч осіб.

Європейська комісія підтримала нові правила, які зобов’язують встановлювати спеціальну технологію обмеження швидкості в авто. Чи долучиться Україна до цих технологій? Риторичне запитання.

Всі автомобілі, які продаватимуть у ЄС після 2022 року. повинні мати вдосконалені екстрені гальма й технологію, яка перешкоджатиме виїзду авто за межі смуги.

А поки що в Україні за перевищення встановленої швидкості руху повинне безвідмовне жорстоке і неминуче покарання на місці.

Yaroslav

Поделиться:
Загрузка...