На виставці Eurasia-2018 ДП «Антонов» вперше представляє українсько-турецький проект перспективного військово-транспортного літака короткого зльоту та посадки АН-188.
Літак Ан-188 отримає сучасні двигуни західного виробництва – CFM56-5А1, нову електроніку та системи керування. При проектуванні, закладається можливість використання двигунів вітчизняного виробництва на літаку Ан-188, таких як Д-436 або АІ-28.
Високу цікавість літак викликав під час першого дня на авіавиставці Eurasia-2018, де представники силових відомств та дипломати Туреччини ознайомилися з цим перспективним проектом. Завдяки спільній роботі над даним літаком, Антонов повністю відмовиться від російських комплектуючих на всіх літаках сімейства Ан-70.
Вперше, проект літака був продемонстрований на 51-му Міжнародному авіасалоні в Ле-Бурже — 2015. За своєю суттю він являє собою модифікацію Ан-70 з чотирма турбореактивними двигунами виробництва АТ «Мотор Січ» — Д-436-148ФМ або новітніми АІ-28 замість турбовентиляторних Д-27.
Згідно з цільовим призначенням літак займає нішу між середнім транспортним літаком С-130J-30 та важким С-17А.
Максимальна злітна маса літака – 140 тонн. Вага корисного навантаження – близько 40 тонн. Технічні характеристики літака дозволять експлуатувати його на ґрунтових злітних смугах довжиною від 915 метрів.
Демонстраційний політ прототипу літака короткого злету-посадки Ан-77 у перший день роботи нового авіаційного салону Eurasia Airshow. Йому знадобилося лише 350(!) метрів злітної смуги, щоб розігнатися і піднятися в небо. Видовищний політ машини прикував погляди усіх учасників та гостей виставки.