Бескидський тунель: хід робіт

168

Нещодавно кореспондент побував на будівництві у Карпатських горах та показав, як виглядає Бескидський тунель, відкриття якого відбудеться менш ніж за сто діб.

Діючий одноколійний Бескидський тунель був побудований у 1886 році за часів Австро-Венгерської імперії. Він розташований на кордоні Львівської та Закарпатської області та станом на сьогодні через нього проходить близько 60% транзитних вантажів із Західної та Центральної Європи.

Старий Бескидський тунель Фото: LIGA.net

Остання його реконструкція відбулась у 1956 році, коли була проведена його електрифікація. Зараз максимальна пропускна здатність одноколійного тунелю – 47 потягів на добу зі швидкістю 15-40 км/годину.

Новий Бескидський тунель Фото: LIGA.net

Новий тунель знаходиться на відстані 22 метри від діючого, його довжина – 1764 метри, що на 22 метри довше діючого. Висота тунелю – 8,5 метрів, ширина – 10,5 метрів.

У новому Бескидському тунелі продовжується будівництво Фото: LIGA.net

Загальна вартість проекту – майже 3 млрд гривень. Станом на 1 січня 2018 року вже було витрачено 2,3 млрд гривень. З яких власні кошти “Укрзалізниці” – 336,4 млн гривень, кошти МВФ – 1,7 млрд гривень та інші кредити – 20,6 млн гривень.

У новому Бескидському тунелі продовжується будівництво Фото: LIGA.net
Будівництво відбувається 24 години на добу. Зараз робітники працюють позмінно вахтовим методом в залежності від організації – інженери Львівської залізниці знаходяться на будівництві 3-4 доби та стільки ж вдома, будівельники підрядних організацій – три тині на Бескиді та тиждень вдома.
На даний вже час завершені технічні роботи з облаштування тунелю та прокладання шляхів. У тунелі ж відбувається облаштування інфраструктури, зв’язку та відбувається електрифікація об’єкту.

Поделиться:
Загрузка...