«Антонов» суттєво збільшив обсяг авіаперевезень, позбувшись кабального договору з росіянами

197

ДП «Антонов», що входить до складу ДК «УкрОборонПром», за першими підсумками 2017 року збільшив обсяг комерційних авіаперевезень на 26% у порівнянні із 2016 роком.
Загальний наліт за 11 місяців цього року уже склав 4 823,1 годин, в той час, коли за весь 2016 цей показник був на рівні 3 831,9 годин.

А за останні три місяці «Антонов» налітав 2120 годин, в той час, коли російська «Волга−Днепр», яка має більшу кількість літаків, − 1786. Тобто, українськими літаками було перевезено більше вантажів, отримано більше прибутку та сплачено більше податків в українські бюджети всіх рівнів.

Це стало можливим завдяки припиненню співпраці у цій галузі з російською компанією «Волга−Днепр», яка з 2006 року користуючись умовами «кабального» договору з «Антоновим», була монополістом на ринку авіаперевезень літаками Ан−124 «Руслан».

За цим договором російська «Волга−Днепр» здійснювала весь логістичний менеджмент, розпоряджаючись літаками «Антонова» та самостійно, на свій розсуд, розподіляла прибуток, валова частина якого залишалась в Росії.

Але наприкінці 2016 року «Антонов» реалізував програму припинення такої «співпраці». Для цього були задіяні компанії Antonov Salis Gmbh, для реалізації участі української компанії у програмі НАТО − SALIS та Dreamlifts LTD, для забезпечення логістичного супроводу комерційних перевезень.

Враховуючи тендерні умови НАТО для заключення контракту на перевезення по програмі SALIS, «Антонов» створило Antonov Salis gmbh, яка входить до його структури.

При цьому, юридичний механізм створення Antonov Salis gmbh в інтересах забезпечення участі ДП «Антонов» в тендері, був погоджений з відповідними структурами Альянсу. І саме завдяки виконанню всіх вимог тендеру, рік тому НАТО підписало контракт в інтересах ДП «Антонов».

До того ж, всі суми платежів, які поступають на рахунок Antonov Salis gmbh транзитним платежем переводяться на рахунок ДП Антонов в Україні. Ці платежі декларуються як транзитні та перебувають під контролем Федерального Банку Німеччини.

За таких обставин, Antonov Salis gmbh виступає фактично в статусі неприбуткового підприємства, звільнено від сплати податку на додану вартість відповідно до Директиви 2006/112/ЕС − стаття 151 та директиви 2008/118/ЕС − стаття 13, як постачальник послуг для потреб НАТО.

У свою чергу, британська компанія Dreamlifts LTD − є агентською компанією, без якої неможливо здійснювати міжнародні комерційні авіаперевезення по всьому світу. Залучення таких компаній є звичайною та багаторічною практикою абсолютної більшості авіаперевізників світового рівня.

А головною особливістю Dreamlifts LTD в ній є те, що її фахівцями є громадяни Євросоюзу, які після агресії Росії більше не бажали працювати у Ruslan International − ще одному дітищі російської «Волга−Днепр». І про це рішення було офіційно оголошено у ЗМІ більше року тому − 21.11.2016.

Але ці факти не стали на заваді виданню «Дзеркала Тижня», яке опублікувало статтю під російським псевдонімом «Дмитрий Менеделеев» про ці компанії та діяльність «Антонова» в цілому. Прес−служба вже неодноразово звертала увагу на відверте маніпулювання інформацією, замовчування важливих фактів та неперекритий непрофесіоналізм у матеріалах, які регулярно виходять у матеріалах під цим авторством.

Попри це, остання публікація викликає лише здивування своєю проросійською критикою відмови «Антонова» співпрацювати з російськими компаніям. І всім є зрозумілим, що незалежна від Росії авіаційна галузь України, як і сама незалежність нашої країни, є «кісткою у горлі» у багатьох осіб, які мають відверте антиукраїнську позицію.

Наголошуємо, що «Антонов» і надалі докладатиме максимум зусиль у справі поглиблення співпраці з НАТО, роботі на міжнародному ринку авіаперевезень та створенню нових літаків в інтересах України.

antonov.com

Поделиться:
Загрузка...