Замість російського: перспективна розробка від Крюківського вагонобудівного заводу

671

На Крюківському вагонобудівному заводі відбулась презентація нової розробки підприємства – візка для пасажирських вагонів моделі 68-7115.

Розрахований новий візок на рух зі швидкістю 160 км/год він має безколискову конструкцію, обладнаний дисковою гальмівною системою з протиюзним пристроєм та гідравлічними гасниками коливань двосторонньої дії і має термін служби 40 років.

 

Візок для пасажирських вагонів моделі 68-7115 Фото: КВБЗ

Візок успішно пройшов всі необхідні випробування і у квітні 2017 року міжвідомча комісія дозволила його випуск.

На візки саме цієї моделі КВБЗ пропонує ставити вагони, тендер із закупівлі яких УЗ збирається провести найближчим часом. Ці ж візки під час проведення капітально-відновлювальних ремонтів пасажирських вагонів без проблем можуть замінити імпортні візки виробництва Тверського вагонобудівного заводу, які сьогодні масово використовуються на УЗ. Для цього потрібно лише незначне доопрацювання гальмівної системи вагона. Тобто поле для застосування нової розробки КВБЗ може бути широким.

kvsz.com

 

Заступник начальника одеського депо Пасажирської компанії (ПКВЧД-3) Сергій Зернін:

– Потрібно переходити на своє, будь-який імпорт – це ненадійно і дорого. Альтернативи російському візку, окрім візків КВБЗ в Україні немає. Але головне, що цей новий крюківський візок при 160 км/год забезпечує хорошу плавність ходу на наших неідеальних дорогах. Ось побачите, через 5 років всі візки, зроблені за технологіями 60-х відійдуть, будуть вітчизняні. Потрібно освоювати своє. Нічого суперскладного в експлуатації нового візка немає. Буде масова експлуатація, з часом усунуть і всі виявлені під час неї недоліки.

Поделиться:
Загрузка...