Украинские специалисты, работающие в районе крушения пассажирского авиалайнера компании «Международные авиалинии Украины» в Иране на основном участке нахождения обломков, не подтверждают информацию о применении иранскими властями бульдозеров на месте катастрофы.
Об этом заявил глава МИД Украины Вадим Пристайко на брифинге в Офисе президента.
«На месте действительно проходят работы. Помимо того, что идет очистка, к сожалению, остатки самолета разбросало на достаточно большую территорию, включая определенный населенный пункт. У людей есть доступ, будем говорить честно, и к фрагментам самолета, и даже к тому, что может быть определено, как фрагменты тел. Мы сейчас смогли, с помощью иранской стороны, убрать всё лишнее. То, что там были фотографии с бульдозерами, наша команда не подтверждает эти фотографии», — сказал Пристайко.
Министр подчеркнул, что в виду того, что площадь разлета обломков очень большая, украинские эксперты работают в основном районе их нахождения.
Ранее американская телекомпания CBS сообщила, что иранские власти убрали почти все обломки с места катастрофы. По данным СМИ, место аварии зачистили бульдозерами.
По мнению экспертов, это является весьма необычным шагом на столь раннем этапе расследования и очень затрудняет проведение экспертизы на месте падения самолета.
Брифінг Пристайка з приводу збиття іранцями нашого літака:
Как професссор института стран Канадии и Омании, хочу спросить тех из семидесяти трех процентов, кто, все же не будучи подвержен уриноофтальмологии и, обладая когнитивными способностями, голосовал сознательно по схеме «абы кто, лишь бы не вор и барыга». Других-то спрашивать бесполезно, там все зеленая божья роса в глазах. У вас хочу поинтересоваться.
Скажите, а осознание того, что 21 апреля 2019 года произошла катастрофа — уже начинает приходить, или еще нет?
Ну и чтоб два раза не вставать — Иракия или Ирания?
Удачных всем выходных.
Напомним, самолет Boeing-737 авиакомпании МАУ, который должен был выполнить рейс PS752 по маршруту Тегеран-Киев, разбился ориентировочно в 6:00 по тегеранскому времени (около 4:30 по киевскому) в среду, 8 января 2020 года, после взлета из тегеранского аэропорта им. Имама Хомейни. На борту находились 168 пассажиров и 9 членов экипажа, все они погибли. Большинство погибших в авиакатастрофе — граждане Канады и Ирана.
P.S.
Як нормальна людина, чиновник, МІНІСТР, в функції якого входить захист кожного громадянина за межами держави, може сказати «На щастя, загинуло тільки 11 українців?»
Як???
А якщо б то були твої діти, твої родичі, твоя дружина в тому літаку?
Просто пздєц.
І єдиний висновок який можна зробити після таких слів — це те, що ці люди не можуть і не мають захищати державні інтереси, бо вони просто не розуміють що це таке…
Зверніть увагу — про обстріли, поранених та трьох загиблих з початку року повна тиша з боку військово-політичного керівництва, повний ігнор, ніяких «розслідувань» та «брифінгів», жодних висловлювань співчуття та реакції на дії окупанта.
Якби не збитий літак та міжнародний резонанс — вони б до понеділка і з відпусток не поповерталися, настільки їм плювати на війну та армію.
«Їх же, на щастя, загинуло лише троє», так виходить.
Прокукарікали про «пєрємір’є», перед Путіним розшаркались, по тєлєчку показали, попєрєдників заклеймили, попіарились — і по Оманам за першої нагоди.
З таким пофігізмом не то шо не воюють, але і за мир не боряться — Путін вами всю підлогу витре, мальчікі.
Та і хYй би з вами, але народу на хріна брехати було?
Світова безпека на початку 20-го року стає дедалі крихкішою. Загострення ситуації на Близькому Сході несподівано болісно відчула Україна.
В силу особливої важливості цього питання дозволю декілька порад. За увесь час після виборів, влада уперше постала перед кризовою ситуацією такого масштабу.
✅ По-перше, і головне. Ми не можемо не довіряти розвідувальній інформації від наших стратегічних партнерів – не дарма ще кілька років тому нашій команді вдалося домовитися з ними про такий обмін. Але, одна річ – знати, інша – довести. Тому відповідно до стандартів міжнародної цивільної авіації розслідувати трагедію має спільна міждержавна комісія із залученням країн, громадяни яких постраждали. Так як це було організовано в ситуації з MH17. До речі, пропозиції долучити до розслідування Росію, які вже пролунали – категорично не прийнятні.
✅ Ініціювати скликання спецзасідання Радбезу ООН, щоби за участю України обговорити ситуацію навколо катастрофи нашого літака. Знову ж таки, ми цей підхід апробували після збиття росіянами MH сімнадцять.
✅Президент має негайно направити до Ірану свого спеціального представника для координації дій з усіма зацікавленими сторонами. Не технічних фахівців, а для політичної координації.
✅ Україна як член єдиного євроатлантичного простору має терміново застосувати існуючі механізми структур НАТО та ЄС, ефективно комунікувати з усіма нашими союзниками.
Йдеться не про репутацію конкретної авіакомпанії. Йдеться про захист національних інтересів та імідж України. І це саме той випадок, де влада і державницька опозиція мають разом захищати Україну.
Ця трагедія вимагає максимальної концентрації уваги та зусиль українського керівництва та вітчизняної дипломатії. Маємо відновити справедливість, вшановуючи пам’ять та честь загиблих, зберегти проукраїнську міжнародну коаліцію та не допустити втягування України у геополітичні конфлікти.
Принагідно ще раз висловлюю глибокі співчуття рідним і близьким громадян усіх країн, які загинули в катастрофі.