Навіть не знаю, що про це сказати… Громадянин починається з розуміння історії своєї країни. І обов’язок держави — дати кожному українцеві розуміння того, чому події в країні відбуваються саме так.
Бо якщо людина знає, як росія знищувала українців впродовж століть, то розуміє і те, чому важливо зараз захистити свою державу.
А якщо в сім’ї йому розказували про прєлєсті совка, то йому «акакаяразніца».
В його логіці, біологію, фізику, хімію теж не мають вивчати «з примусом». Достатньо математики. Дякую за усвідомлення важливості мови. Наша команда багато для цього працювала в 2014-2019.
І я не думаю що шкарлєт — неук, і не розуміє цього. Я думаю, що шкарлєт відпрацьовує завдання москви.
Вікторія Сюмар
Із здивуванням прочитав одкровення міністра Шкарлета про те, що «вивчати історію під примусом (він вважає) неприпустимим. Вивчення історії України має починатися з родини. Де батьки свідомо маленького українця або україночку мають навчати історії».
Тобто, система освіти самоусувається від вивчення одного з основних питань формування політичної і громадянської культури? Українці знов «самі винні» і «самі зобов‘язані»?
Мета рашистів — позбавити нас власного розуміння себе, свого місця і своєї мети в історії. Не розумію, навіщо цьому підігрувати цілому міністру. Якщо він досі міністр — значить, такі думки не чужі й для тих, хто його на цю посаду поставив. А це ганьба.
Rostyslav Pavlenko
Здавалось би, ну що особливого чекати, від мутного плагіатора в кріслі міністра? Але ж ні – Шкарлет, це суцільна дно-бурильна установка. Вчорашній «перл» читали? Про «історію України треба вивчати не під примусом, а неї мають навчати батьки». Примусом, на думку недоміністра, є іспит. То, виходить, що математику треба навчати під примусом чи мову? А контрольна, тест, залік з будь-якого предмету – теж примус?
Як батьки, які самі не знають історії (бо її ж на загал в країні ніколи не вимагали вчити правильно), будуть притомно навчати дітей? А навіщо тоді вчителі історії як явище, може взагалі скасувати предмет?
Фіксуємо – людина в кріслі міністра освіти наглухо не розуміє, що освіта, це гуманітарна лінія фронту і історія, це передова. Чи розуміє? Тоді в чиїх інтересах діє?
Але, справедливості заради, треба відзначити – є від Шкарлета користь. Я серйозно. Як і від В Лєс Тіхонько Уйду Трухіна, брєдогенератора імені Безуглої, невилікованого лівака Гетьманцева – вони показують справжню суть усієї влади слуг, без стразиків овацій, блискіток глянцевих інтерв’ю і міражів прочитаних з листочка красивих промов. До тієї суті питань нема, питання до суспільства, котре спокійно на все це дивиться.
Віталій Гайдукевич
В національному тесті 2023 року обов’язковими будуть лише 2 предмети – українська мова та математика, а історію України, яка була третім обов’язковим предметом, прибрали зі списку.
Бюрократи – плагіатори від освітньої сфери наполягають, що це не потрібно – нехай батьки історії навчають. Хто як може і в якій інтерпретації хоче…
Не можу не нагадати, що російські агресори ще з 2014 року заходили саме туди, де була розмита українська ідентичність. А вивчення реальної і правдивої історії України формує загальнодержавну стійкість до зовнішніх спроб маніпулювати людьми і нав’язувати своє бачення.
До того ж ви ніколи не станете громадянином, скажімо, США, якщо не будете володіти знаннями про історію США!
Це – або неприпустима помилка, або свідома підривна діяльність!
Там, де не буде знань з історії України, української мови, базових знань з державотворення України завжди залишиться вразливе місце для атаки агресора: спочатку ідеологічної, а потім і танками.
Я би так сказав: “Народ, якого позбавляють своєї правдивої історії, буде завжди вразливим загрозам безпеці своїй державі!”