Сайт Главком оприлюднив витрати на телемафон. Гроші отримують олігархи.
Марафон не має до інформаційної безпеки жодного стосунку. З українського бюджету дотуються компанії Пінчука, Коломойського, Медведчука, Фірташа і компанію, яку контролює офіс президента.
Паралельно ОП обмежила мовлення і вплив незалежних каналів, відключивши їх від системи цифрового мовлення Т2.
Можна скільки завгодно говорити про дрони і стадіони, поки гроші йдуть на марафони. І в кишені відомих всім патріотів. Ось що пише Главком :
Державне підприємство «Мультимедійна платформа іномовлення України» фінансує приватних мовників на сотні мільйонів гривень.
Серед великих приватних телеканалів, які виробляють контент для марафону «Єдині новини #UAразом», найбільше бюджетних коштів з початку року одержало ТОВ «СЛМ Новини» – 141,72 млн грн.
Ця фірма належить до медіагрупи Starlight Media (до складу входять телеканали ICTV, ICTV2, СТБ, Новий канал, ОЦЕ ТБ, Твій серіал, M1, M2) Віктора Пінчука. Про це повідомляє «Главком» з посиланням на дані порталу публічних коштів Spending станом на 12 листопада 2023 року.
На другом місці – канал «Ми – Україна» (заснували ексжурналісти розформованого медіахолдингу «Україна» мільйярдера Ріната Ахметова), який отримав 125,48 млн грн держфінансування.
Далі йде телерадіокомпанія «Студія 1+1» (пов’язана з Ігорем Коломойським і Медведчуком.
Наприкінці жовтня 23 року після арешту у справі Приватбанку І. Коломойський передав свої корпоративні права в медіахолдингу в управління трудовому колективу) – 98,69 млн грн.
Канал олігарха-втікача Дмитра Фірташа «Інтер» заробив на телемарафоні 92,61 млн грн.
Усе фінансування проходить через державне підприємство «Мультимедійна платформа іномовлення України».
За даними «Главкома», 10 листопада це ж ДП уклало чергові договори на суму 43,3 млн грн з телеканалами двох олігархів.
Отже, ТОВ «СЛМ Новини» Пінчука отримало 21,63 млн грн. Вартість 1 години виробництва інформаційних програм для телемарафону становить 119,39 тис. грн (без ПДВ).
Телерадіокомпанії «Студія 1+1» перепало з бюджету 21,67 млн грн. Ціна години виробництва контенту – 117,26 тис. грн (без ПДВ).
Вказані договори з телеканалами діють з жовтня до грудня 2023 року.
А є ще телеканал «Рад», на який іде 170 млн бюджетних гривень, телеканал Freedom , на який за ці роки виділено мільярди, з ток шоу Олени Кравець за 36 млн грн на рік.
А ще є серіали- на які йдуть сотні мільйонів грн.
Не питайте потім, де гроші на дрони, РЕБ і тепловізори. Все пішло на гумористичний контрнаступ.
@М. Княжицький