Категории: Украина

У рамках Великого Будівництва втомився і впав міст

У рамках Великого Будівництва втомився і впав міст, який є частиною траси Львів-Луцьк.
Через це проїзд цією трасою заблокований.

Кожного разу, коли розповідають про мега проекти і готовність виділити 10 млрд грн на один міст, щоб потім з помпою, стрічками і оркестрами його відкрити — треба пам’ятати, що в Україні більше 16 000 мостів, понад половина яких потребує невідкладного капітального ремонту.
Тому краще менше піаритися, брехати і красти, а більше працювати.
За ті гроші, які Укравтодор викинув на медійну компанію за останні два роки — можна було легко відбудувати декілька додаткових мостів.
А за ті гроші, які «зникли» у 2020 — можна було додатково відремонтувати ще мінімум 5000 км і декілька сотень таких мостів.
Але вирішили народити одного доларового мільярдера і декілька гривневих натомість.
Замість вакцин для усіх людей, через асфальт витягнути гроші для декількох людей.
Дякую Igor Zinkevych за фото і інформацію

Поки всі зайняті міжнародними візитами і падаючими мостами, я би хотів нагадати про ще одну інфраструктурну галузь — залізничну.
Прем’єр-міністр першого уряду Зеленського — Олексій Гончарук — небезпідставно звинувачував керівництво Укрзалізниці і політиків навколо в корупції, намагався підібрати новий сильний менеджмент і навіть розповідав, що передадуть компанію під «зовнішнє управління» Дойчебану.
Але Гончарука «пішли», розмови про боротьбу з корупцією раптово стихли і за рік там змінилося 5 керівників.
Останнього повноцінного керівника без пояснень звільнили в березні, конкурс на нового невідомо коли буде, компанією як може керує новий-старий в.о.
Наглядова Рада вирішила, що вони в цій ситуації буддисти.
У 2020 збиток Укрзалізниці зафіксований у рекордному розмірі — 11,9 млрд грн. Суттєво погіршилися міжнародні кредитні рейтинги компанії. Продовжується падіння вантажоперевезень — основного джерела доходів УЗ, причому обсяг перевезень впав на відсотки, а дохідність від них — чомусь у рази. Повністю зруйновано управлінську вертикаль: парадоксально, але навіть з наявною зношеною тягою і вагонним парком можливо збільшити вантажні перевезення, але нікому вже це робити. А тим, хто знає, не дають. Бо дефіцит — прекрасна мотивація корупції, це відомо ще з «плюсів ссср».
Про стан полотна і мережі не згадував лише лінивий: половина зношена до аварійної, про євроколію і швидкості 250-350 км/год мріяти потрібно, але говорити нічого.
З пасажирським сегментом теж складно. Якщо з обіцяних ста нових вагонів виготовлять бодай 10 — вже буде успіх. А як нічого не зроблять — то буде як у 2020 — нічого.
Тендери не проведені, до літніх перевезень не готові. Красиві фото не замінять відсутності вагонів. Тільки й надія на черговий локдаун, на жаль…
Гучна робота ТСК завершилася очікуваним пшиком: констатація факту катастрофи і рекомендація всіх звільнити. Керівництво УЗ взагалі зробило вигляд, що ТСК не з питань УЗ, а автобусних перевезень і тупо не прийшли її засідання.
Далі сіамські близнюки Єрмак і Шефір будуть вирішувати, хто чим займається.
Мовчанка правоохоронних органів переростає з дивної у трагічну…
Ну, і як без міжнародного аспекту?
Не буду наголошувати, що УЗ — це #3 залізниця в Європі і могла би легко стати лідером центрально-європейських залізничних перевезень.
Не буду навіть згадувати регулярні конвенції, заборону вантажних перевезень у західному напрямку, до ЄС. Ми ж євроінтегруємося на словах, а не на ділі.
Просто нагадаю, що УЗ в 2020 гордо відмовилася від контракту з GE. Ті 30 локомотивів, які ми встигли закупити в 2018, нині перевозять третину всіх вантажів на тепловозній тязі. Якби ми не зупинилися в 2019, то зараз їх би вже було понад 100, з локалізацією на Крюківському заводі у 40%. І, можливо, виробляли би навіть на експорт.
І Крюківський завод не сидів би зараз без роботи і УЗ не була в колапсі. Та й Блінкену можна було подарувати красиву мініатюрну копію тепловоза «Тризуб» під час візиту…
Але кого то цікавить…
Як і розмови про закупівлю з виробництвом в Україні нових електровозів, пасажирських потягів, електричок. Як балакали в 2019 — так і продовжуємо розповідати казки в 2021…
Завдання ж — вкрасти, а не розвивати.
Всі йдуть вперед, а ми періодами, коли щастить, героїчно ремонтуємо поламане минуле.

Последние новости

Бійці ССО атакували позиції росіян на Харківщині та захопили полонених

Воїни Сил спеціальних операцій ЗСУ здійснили успішний наліт на російські позиції у Харківській області. Кадри бойової роботи українських спецпризначенців показала пресслужба ССО.…

13 минут назад

Іспанія попросить інші країни ЄС підтримати рішення МКС щодо Ізраїлю

Міністр закордонних справ Іспанії Хосе Мануель Альбарес заявив, що звернеться до інших 26 країн-членів Євросоюзу з проханням офіційно підтримати Міжнародний…

5 часов назад

Навіщо цей безглуздий саміт?

"Про зе-цинізм, многостраждальний Харків і ярмарок марнославства. Або навіщо цей безглуздий саміт???" Сьогодні дві ніби зовсім розрізнені, але нерозривно пов’язані…

9 часов назад

Україна виділила 1 млрд гривень на вивчення пінгвінів в Антарктиці з 2022 року

Виділені кошти планують витратити на технічні засоби, продукти харчування, доставку науковців. Тендер виграла литовська компанія. З бюджету України було виділено…

9 часов назад

Понаехали в Украину и суют себе стволы в глотку ВІДЕО

Практически ежедневно пополняемая традиционная рубрика "Прощальный поцелуй Путина". Понаехали в Украину и суют себе стволы в глотку за какие-то жалкие…

9 часов назад