Категории: ВПК

Нова українська паливна логістична система захищена від ракетних атак РФ

Україна впровадила мобільний метод зберігання палива, що дозволив розосередити запаси по всій країні унеможлививши тим самим спроби Росії їх розбомбити. Задля створення цього колосального проекту було придбано усі доступні в Європі бензовози.

Про це на брифінгу повідомив директор консалтингової групи «А-95» Сергій Куюн.

Він не сказав, коли відбулися ці закупівлі, хто їх фінансував і скільки вони коштували. Проте, за його словами, це кардинально змінило принцип роботи української логістичної системи.

«Система логістики кардинально змінилася. До війни ми постачали паливо залізницею і морем, зараз 40% наших поставок – автомобільний транспорт. Це тисячі бензовозів, які неможливо зловити з точки зору безпеки. Можна розбомбити нафтобазу, нафтопереробний завод, поцілити в залізничну станцію. Але що робити з цими тисячами бензовозів? Це революційна річ», – сказав він.

Велика кількість мобільних точок зберігання палива експлуатує одну з найгостріших проблем Росії – неспроможність крилатих ракет вражати рухомі цілі в глибокому тилу України.

Сергій Куюн стверджує, що нова система успішно пройшла перше випробування в листопаді та грудні. Саме тоді відбувся сплеск використання генераторів після масованих російських ракетних ударів по енергетичній інфраструктурі України. Ці атаки серйозно погіршили здатність України виробляти електроенергію та змусили людей покладатися на генератори, які потребують бензину чи дизелю.

«Через відключення електроенергії відбулося вибухове зростання використання генераторів, і тоді це випробувало постачання палива», — сказав він.

За словами Сергія Куюна, зараз у країні навіть фіксують надлишок палива. Проте у квітні минулого року ситуація була напруженою. Тоді Росія завдала цілу серію ракетних ударів по нафтосховищах та пов’язаних з ними інфраструктурних об’єктах, щоб створити паливний «голод» в армії України.

«Була критична ситуація», – сказав Куюн. «Станом на початок квітня ми втратили 100% довоєнних джерел постачання нафтопродуктів. Це була ситуація, з якою не стикалася жодна країна світу. Ніхто в світі не вірив, що ми зможемо відновити постачання і забезпечити армію, економіку, споживачів».

Уже до липня минулого року проблему із дефіцитом вдалося вирішити.

«Пройшло три місяці й країна відчула не дефіцит, а профіцит нафтопродуктів усіх марок. Ми побудували нові логістичні ланцюжки для постачання палива. Ця нова система набагато диверсифікованіша, набагато гнучкіша, і окрім того ще є нові країни, з яких ми постачаємо паливо», – пояснює Сергій Куюн.

Наразі більшу частину палива везуть до України через Польщу, Румунію та Болгарію, говорить експерт. Минулого року українська компанія «придбала досить великий термінал у Польщі й масштаби поставок через термінал постійно зростаютьЦе стабільний потік паливних продуктів».

mil.in.ua

Последние новости

Росіяни вночі вдарили по Харкову

У Харкові рано вранці, 21 травня, пролунали вибухи під час повітряної тривоги в області. Внаслідок атаки РФ постраждали люди. Про…

13 часов назад

Що б я сказала президенту Зеленському

Сьогодні, у пʼяту річницю інавгурації Зеленського, багато людей написали рефлексії з цього приводу. Згадали і обіцянки-цяцянки новоспеченого президента, і питання…

13 часов назад

Загальні бойові втрати ворога з 24.02.22 по 21.05.24

Загальні бойові втрати противника з 24.02.22 по 21.05.24 орієнтовно склали / The total combat losses of the enemy from 24.02.22…

13 часов назад

Зеленський з нами доти, поки буде війна?

Відповідальна частина суспільства не дозволила Януковичу і ФСБ загнати країну в московітське ярмо. Відповідальна частина суспільства попереджала, що вибори по…

1 день назад

З 18 липня повістки почнуть розсилати поштою, — постанова Кабміну

З 18 липня, тобто через 60 днів після набрання чинності закону про мобілізацію, розпочнуть надсилати повістки поштою. Про це йдеться…

1 день назад