Создание новой государственной авиакомпании в своей бессмысленности может поспорить только с проведением в Украине Олимпиады. Дорого и глупо.
Спершу Зеленський на вокзалі розповідає казки про те, як наш паровоз вперед летить…
Сьогодні на летовищі Борисполя знову обіцяє.
А що залишається йому робити, коли за 2,5 роки «роботи» суцільні провали?
.
У 2016-2019 рр Україна демонструвала найшвидші темпи росту авіаційного ринку в Європі, працюючі українські аеропорти били європейські рекорди за кількістю пасажирів, лише за останній рік Порошенка ми перевезли понад 25 млн пасажирів — абсолютний рекорд України за всі часи і посіли друге місце в Центрально-східній Європі за авіатрафіком в аеропортах, після Польщі.
Про таку «дрібницю», як здешевлення авіаквитків у 10 разів, масовий захід лоукостів у 2018 — навіть згадувати не буду.
Українцям і в Україну стало літати зручно, швидко і дешево, а не як чи за скільки захоче Коломойський.
За 2,5 роки Зеленського не збудовано і не відремонтовано жодного летовища — знову суцільні плани.
Жахливе падіння авіаперевезень.
Жодної підтримки українським авіакомпаніям під час пандемії. У той час, коли європейські сусіди заливали своїх авіаперевізників дешевими грошима, аби втримати їх на плаву, нашим — Зеленський розповідав казки, не забуваючи при цьому змушувати їх організовувати евакуаційні рейси за власний кошт.
Тепер нова примха божевільного: за 3 млрд грн платників податків взяти в лізинг аеробуси і створити державну авіаційну компанію!
Апетити зростають під час їжі?
Замість того, щоб інвестувати в летовища, підтримувати існуючі вітчизняні авіакомпанії, знайти ринки збуту і налагодити виробництво вантажних літаків на Антонов — Зеленський хоче традиційно красти.
А коли вчергове нічого не вийде, гроші зникнуть — розведе традиційно руками.
Просто слів немає. Не UNA, а хуна суцільна