За чотири роки українська армія отримала понад 300 вітчизняних безпілотників “Фурія”

54

Приватний виробник продукції оборонного призначення НВП «Атлон Авіа», що входить до складу «Ліги оборонних підприємств України», за останні чотири роки поставив вітчизняним силовим відомствам близько трьох сотень безпілотних апаратів.

Повідомляє Defense Express.

«Разом всіх комплексів, що були поставлені за ці 4 роки, близько 100. В середньому в комплекс входить 2-3 літаки (БПЛА)», – повідомив директор НВП «Атлон Авіа» Артем Вьюнник.

«Загалом, ми виконали близько 15 державних контрактів з постачання безпілотних авіаційних комплексів різного призначення», – додав він.

А1-СМ «Фурія» на HMMWV ЗСУ під час військового параду на честь Дня Незалежності України 24 серпня 2018 року

Керівник «Атлон Авіа» відзначив, що основним замовником їх продукції є артилерійські та ракетні частини ЗСУ. Саме вони вже декілька років успішно використовують апарати вітчизняного виробництва в ході Антитерористичної операції та операції Об’єднаних сил (мається на увазі БПЛА А1-СМ «Фурія», що є представниками класу легких безпілотників для розвідки та коригування артилерійського вогню з радіусом дії до 30 км).

«Для артилерії ми виконали кілька контрактів. В цьому році ми виконуємо черговий державний контракт й взагалі підписана додаткова угода на постачання комплексів у майбутньому році», – розповів Артем Вьюнник.

Остання версія безпілотника А1-СМ «Фурія» / Фото: ІА «ОПК»

«Ми порахували, що з відвантаженням в цьому році в нас офіційно поставлених виробів для артилерії буде понад 60 комплексів (тобто 120-180 власне безпілотників)», – додав він.

Директор «Атлон Авіа» також підкреслив, що саме його компанія стала першою з приватних виробників БПЛА, хто підписав контракт на постачання безпілотників української армії. Також вона стала першою, що уклала та виконала офіційний контракт з ремонту власних виробів для ЗСУ.

Складові частини безпілотника А1-СМ «Фурія» в цеху НПП «Атлон Авіа» / Фото: ІА «ОПК»

«Контракт на ремонт — він по суті складніше, ніж контракт на постачання. І ось ми вже перший (контракт) виконали, другий підписали, й у цьому році буде виконано другий контракт на ремонт», – наголосив глава українського підприємства.

Корпуси майбутніх «Фурій» на підприємстві «Атлон Авіа» / Фото: ІА «ОПК»

Довідково: А1-СМ «Фурія» – багатоцільовий безпілотний авіаційний комплекс, розроблений ТОВ «НВП «Атлон Авіа». ВІн призначений для ведення повітряної розвідки вдень та вночі, визначення координат цілі, коригування артилерії, конвоювання.

Вперше був представлений громадськості в січні 2015 року.

Склад комплексу
– 3 безпілотних літальних апарати
– денне та нічне корисне навантаження
– наземна станція управління та обробки інформації
– антени
– додаткове обладнання.

Корисне навантаження денна камера, тепловізійна та фотокамери
Режим зльоту та посадки напівавтоматичний автоматичний
Режим польоту ручний, напівавтоматичний, ручний, напівавтоматичний, автономний
Підтримка супутникових систем GPS GPS, GLONASS, GALILEO
БПАК має можливість повертатися в точку зльоту без застосування супутникових систем навігації.

Тактико-технічні характеристики (А1-СМ)

Тип: літаюче крило
Матеріали: склотканина, карбон, кевлар
Максимальна злітна вага: 5,5 кг

Силова установка:
Двигун: електричний
Живлення: Li-Po / Li-ion батареї до 42000 mAh

Експлуатаційні показники:
Оперативний радіус: до 50 км
Час польоту: близько 3 год (нормальні метеоумови)
Крейсерська швидкість: 65 км/год
Максимальна швидкість: 130 км/год

Дальність польоту: до 200 км
Режим польоту: ручний, напівавтоматичний, автономний
Практична стеля: 2500 м

Спосіб зльоту: еластична або механічна катапульта
Спосіб посадки: парашутний (штатно)

Владислав Христофоров

Поделиться:
Загрузка...