Категории: Украина

Україні потрібні ідеї, які можуть стати національними проектами

Такі ідеї народжуються у довгій фаховій дискусії ініціативно або під тиском зовнішніх обставин.

Ситуація в Броварах не повинна просто завершитися з’ясуванням обставин конфлікту, а стати каталізатором визначення причин, наведення порядку і створення нової реальності.
Бо інакше завтра будемо розбиратися з маршрутом Кривий Ріг — Київ, а післязавтра обговорювати ядерну війну між Київською Перепічкою і Велюром.

Причина перестрілки проста: відсутність прозорої справедливої конкуренції і корупційні схеми.
З метою вирішення ситуації необхідно, на першому етапі, завершити автобусну реформу, запровадити ринкову конкуренцію на прозорих рівних правилах, вивести перевізників з сірої і чорної зони, де ніхто не платить податків і «домовляється» з чиновниками, у білу площину.

Другий етап: комплексний підхід до транспортної моделі міських агломерацій України і поєднання їх зручним і швидким транспортом.
Для Києва, як і для багатьох інших великих міст — це повернення трамваїв, в тому числі, швидкісних.
Трамвай повинен повернутися в центральну, історичну частину міста, знову об’єднати лівий і правий берег, з’єднати Київ з містами-супутниками, зокрема з Броварами, Борисполем.
Це колись було і нове збудувати можливо.
Трамвай перевозить в рази більше пасажирів за автобус чи тролейбус, в рази дешевший за метро.
Це екологічно: 80% викидів у повітря у містах — це автомобільний транспорт!
І саме цим шляхом зараз йде Європа, роблячи власні міста зручними, комфортними і чистими.

Будуючи нову логістику України — ми завантажуємо власне виробництво рейок, шпал, підстанцій, електричних мереж, маємо куди дівати надлишкову електроенергію, запускаємо і розвиваємо виробництво сучасного електротранспорту, створюємо десятки тисяч нових робочих місць.
Як ми це вже зробили в авіаційній і дорожній галузях у 2016-19 рр.

Приміром, Страсбург: місто, яке в 1960 році вирішило закрити власну трамвайну мережу у понад 200 км і замінити трамваї на автобуси і легкові авто, в 1990-х повністю змінило свою думку, повернулося до трамваїв. І спеціально сконструйований для Страсбургу трамвай є не просто окрасою і візиткою міста, а поєднує навіть з сусідніми німецькими містами.

Дорого?
До 2002 року на будівництво трамвайної мережі Страсбургу було витрачено 477 млн. євро. Ще 304 млн. пішло на наступну фазу розширення з 2002 р. На купівлю рухомого складу витратили 216 млн. євро — з них 118 млн. на Євротрами та 98 на Альстоми.

Нагадаю, бюджет все ще недобудованого Подільсько-Воскресенського мосту вже перевалив за 1 млрд дол США!

Чи це потрібно?
Так, потрібно! Бо якщо український Ілон Маск не зможе швидко доїхати з Броварів до Києва на навчання чи з Солоного в Дніпро на роботу, а загине десь в перестрілці біля кіоску з шаурмою — ми ніколи не зможемо полетіти в космос.
Як і не зможемо відправити в космос тих, кого потрібно…

Volodymyr Omelyan

Теги: VolodymyrOmelyan

Последние новости

Поточні втрати рф внаслідок санкцій, станом на 23.04.2025

Інформація щодо поточних втрат рф внаслідок санкцій, станом на 23.04.2025 1. росія розпродає свій газ Китаю зі знижкою майже 40%…

30 минут назад

Світлана Москвич: Ненавиджу цю війну

Світлана Москвич: Ненавиджу цю війну. Ненавиджу цей тиловий цирк. Ненавиджу це все є*буче «патріотичне шоу» на крові пацанів. Пацани гинуть.…

39 минут назад

Найпростішою поступкою для Зеленського має бути Крим, — радник Трампа Сакс

Радник президента США Дональда Трампа з питань штучного інтелекту та криптовалют Девід Сакс вважає, якщо президент України Володимир Зеленський не…

1 час назад

Новости из США. 22 апреля 2025

Новости из США. Вторник, 22 апреля 2025. • Рубио не едет в Лондон и что стоит за американскими предложениями •…

1 час назад

Загальні бойові втрати ворога з 24.02.22 по 24.04.25

Загальні бойові втрати противника з 24.02.22 по 24.04.25 орієнтовно склали / The estimated total combat losses of the enemy from…

1 час назад