Українське економічне диво продовжується

71

Всі вже знють, що слідом за підприємцями на свої акції почали виходити освітяни, з вимогою виплати заробітної плати.

Не збільшеної, яку планували ще попередники, не обіцяної перед виборами, а хоч такої вже, яка є.

Звичайно, це обурення ошуканих людей викликає посмішку у тих, хто передбачав подібне ще навесні та попереджав про наслідки довіри до популістів, але тепер, схоже, стає не до сміху.

Це перші паростки кризи, яка насувається через непрофесійні та шкідливі дії уряду т.зв. «технократів».

Збільшення податкогово тиску, відверто зневажливе поводження з інвесторами, затримка кредитних програм через невизначеність з Приватбанком та апетитами Коломойського і Ко, згортання децентралізації, посилення недовіри до судової та правоохоронної системи, втрата довіри західних партнерів через відновлення економічних зв’язків з РФ, явна відірваність від реалій більшості міністрів тощо — визначать економічні складнощі найближчих років.

Вже визначають, бо скорочуються робочі місця, зупиняються підприємства, тікає великий капітал, а відповідно немає надходжень до бюджету — і акцій протесту ми спостерігатимемо все більше.

До того ж, «Бюджет-2020» не передбачає ніякого «прориву», навпаки, урізається підтримка незахищеним, ріст зарплат та пенсій заморожено, інфраструктурні проекти призупинені — зато його дірки закриватимуть продажем землі, збільшено корупційну складову, витрати на президента, ВР та Кабмін.

Все як завжди, тільки гірше, бо виглядає як знущання після «президент має жити як вчитель, а вчитель як президент».

Да, і на порядок збільшено фінансування силового апарату, який, на відміну від армії, отримав мільярдні кошти на додачу до кардинально підсилених повноважень.

Може тому «вчителям поліція пояснила можливу відповідальність за акцію», така тепер буде основна робота рефоормованих силовиків?
Поки такі як Арахамія з Богданом не пояснили хто «заплатив освітянам за протест».

Валерій Прозапас

P.S. 50 днів або звіт, якого краще би не було

Щойно в телеграм каналі прочитав пафосний звіт Прем’єр-Міністра.

Чесно — йому краще брати приклад з Президента, в якого немає програми дій, немає звітів, а є лише загальні відповіді: «все буде харашо», «всє сложно, але всьо палучіцца», «а як би Ви зробили?». Тут і сказати нічого у відповідь: хороший чоловік, посміхається-переймається. Ну, або жорстко: «я Вам нічаво нє должен! Чорт!».

Не буду коментувати все, зупинюся на інфраструктурі. По зазначених пунктах у скріншоті.

Добре, що інфраструктура отримала нове дихання у лапках. Це самокритично.

Траса Запоріжжя-Маріуполь. Протяжність 200 км. У 2016-2018 було виготовлено всю тендерну документацію, проведені тендери, відремонтовано 70 км. У бюджеті 2019 Урядом Гройсмана було закладено 1,6 млрд грн на ремонт 80 км. Влітку Мінфін виділив додатковий 1 млрд, що дало змогу добудувати останні 50 км. Жодної магії — просто дайте гроші. Якщо в бюджеті наступного року буде 300 млрд грн на дороги, то документація є, тендери проведені, дорожні компанії готові. І в 2020 році українці будуть їздити по 40 000 км нових шляхів. Слабо?! 😉

«Запускаємо поїзд Київ-Маріуполь». Тут навіть не маю що коментувати. Ми його вже запустили у березні цього року. Запустите його знову? Ну, ок, запустите — поговоримо.

«стартує рейс Херсон-Краків уже в грудні цього року. Це перший рейс до Європи». Ну, по перше, Україна — це Європа. По друге, про рейс Раянейр з Херсону ми домовлялися з 2018. По третє, запускати один авіанапрям для Прем’єра — це не дуже. Прем’єр міг або зустрітися з СЕО Раянейр і дізнатися, чому вони бояться відкривати свою доньку в Україні, або запустити нову авіакомпанію з літаками сімейства Антонов.

Про те, що маяки тепер прийматимуть туристів — це була радісна звістка. Їм, правда, ніхто і раніше не забороняв це робити, але тепер це можна вже офіційно 😎

Як на мене, у звіті бракує твердження: Гіперлуп — це абсурд, але, натомість, дорогі українці, ми: готуємося до Олімпіади за 50-60 млрд дол, будуємо канал Е40 Балтика-Чорне море десь за 12-20 млрд дол і будуємо космодром за хз скільки. Де візьмемо гроші? Не знаю, наша місія — обіцяти.

Що можна було зробити за цей час?

Три важливі речі по УЗ:
1. Змінити менеджмент і почати стабілізувати компанію
2. Підписати стратегічну угоду про співпрацю з Альстом, Бомбардьє чи китайцями з виготовлення електровозів, пасажирських швидкісних потягів, потягів метро і трамваїв з електробусами в Україні.
3. Президенту України проаналізувати, хто зараз постачає дизель і мастила на УЗ, що роблять відомі актори-депутати Юзик і Міко в залізничній галузі, а його тесть в кабінеті голови транспортного комітету. І сказати: аняняй! Не робіть більше так! Бо може бути нєкрасіво, а правохоронні органи зараз незалежні, посадять усіх!

По дорогам:
75 млрд грн в Дорожньому фонді + 10 млрд грн на територіальні дороги в бюджеті 2020 — must! Інакше, в наступному році Зеленський буде дурнем, Порошенко його батьком, а я буду кричати: ГдєДарогі?!
СБУ могло легко зупинити тему нелегального ринку пального і забезпечити ще декілька млрд до ДФ цього року, а Ви би відкрили ще декілька доріг Запоріжжя-Маріуполь, а не єдину, яку будувала вся країна.

Авіація:
Не говорити, а скасувати 20% ПДВ на внутрішні авіарейси. Скасувати акциз на пальне. І домовитися з українськими авіакомпаніями, що ціна на внутрішні авіарейси 500-1500 грн за переліт. А не 10 000 грн, як зараз. Це можливо, як і можливо відкрити небо над Дніпром. Правда? 😉

Ну, і є ще багато інших порад. Але кому то треба, ви ж чісто паржать сабралісь.

Я вже й так на нову кримінальну справу нарадив у цьому пості.
Як у 2017 році.
Тоді теж ніхто не вірив, аж поки всі у 2019 не забігали

Volodymyr Omelyan

Динамика показателей развития инфраструктуры Украины, представленной в рейтинге, в период с 2013 по 2019 гг.
Поделиться:
Загрузка...