Категории: Экономика

Розпочалось будівництво першого локомотива від General Electric для “Укрзалізниці”

На заводі GE Transportatiоn у США розпочалося будівництво першого локомотиву TE33A Evolution для ПАТ “Укрзалізниця”, про це Економічній правді повідомив представник GE у США.

“Завод GE Transportatiоn, розташований у м. Ері (штат Пенсільванія – ЕП), виготовить для “Укрзалізниці” 30 локомотивів за контрактом, підписаним у лютому поточного року”, – повідомив представник GE.

Представник GE пояснив, що основні компоненти для майбутніх локомотивів були виготовлені на інших підприємствах корпорації і доставлені для монтажу на завод у Ері.

Фото: General Eelectric

“Монтаж першого локомотива було розпочато у вівторок, 15 травня”, – додав співрозмовник. За його словами, частина робіт здійснюватиметься на території України.

Нагадаємо, що в Україні роботи по виробництву цих локомотивів здійснюватимуться на Крюківському заводі, а подальше обслуговування у депо в Мелітополі.

Локомотив TE33A на початковому етапі будівництва виглядає саме так.

В “Укрзалізниці” очікують на першу партію локомотивів до кінця 2018 року. “Вже восени вони повинні виходити на лінію, щоб допомагати нам у пікові періоди перевезень”, — розповідав керівник УЗ Євген Кравцов на початку року.

Так локомотив виглядатиме через певний час. (Для «Укразалізниці» можуть бути використані інші кольори ) 

Нагадаємо, у лютому 2018 року корпорація GE підписала довгострокову рамкову угоду з ПАТ «Укрзалізниця» на 1 млрд доларів.

Перший її етап передбачає постачання 30 вантажних локомотивів TE33A Evolution, виготовлених у США, а також локалізацію певної частини виробництва в Україні, що становить 10% кінцевої вартості угоди. На даному етапі GE буде використовувати українську сигнальну радіосистему та певні елементи кабіни.

Вартість локомотивів —  4,68 млн доларів (з ПДВ) за кожен. Загалом сума контракту (мова йде про першу партію — ЕП) становить 140 млн доларів з ПДВ.

30% УЗ заплатить авансом, а за 70% суми «Укрексімбанк» придбає на власний баланс тепловози і віддасть їх у лізинг на 15 років. Лізингова угода номінована у гривнях.

На другому етапі американці повинні поставити протягом семи років 150-175 тепловозів. На цьому етапі українська сторона наполягатиме на використанні вже 40% українських деталей.

Рамкова угода також передбачає можливість майбутньої співпраці у сфері обслуговування та модернізації наявного рухомого складу, зокрема дизельних тепловозів серії 2М62 та 2Е10.

 

Последние новости

Зеленський з нами доти, поки буде війна?

Відповідальна частина суспільства не дозволила Януковичу і ФСБ загнати країну в московітське ярмо. Відповідальна частина суспільства попереджала, що вибори по…

5 часов назад

З 18 липня повістки почнуть розсилати поштою, — постанова Кабміну

З 18 липня, тобто через 60 днів після набрання чинності закону про мобілізацію, розпочнуть надсилати повістки поштою. Про це йдеться…

6 часов назад

Війна — це не математика

Часто доводиться чути: «Війна - це математика». Особи, здебільшого далекі від воєнної теорії, а тим більше від практики, люблять сентенції…

6 часов назад

ПʼЯТЬ РОКІВ І ДАЛІ

Я зрозумів, певне, навіщо Банкова через речників і пул телеграм-анонімок так підігріває тему легітимності Володимира Зеленського на посаді Президента України.…

10 часов назад

Загальні бойові втрати ворога з 24.02.22 по 20.05.24

Загальні бойові втрати противника з 24.02.22 по 20.05.24 орієнтовно склали / The total combat losses of the enemy from 24.02.22…

10 часов назад