«Любой украінскій артіст всєгда хотєл на русскій ринок» — видала чергову риганицю Лобода в інтервʼю для російського (sic!) BBC News.
.
А я нещодавно якраз передивилася випуск СВ-шоу (1998 року) з Юрком Юрченком, де він розказував, як відмовив маzка-лям зробити його звєздой, бо діла з ними мати не варто, та й «язик у них тяжолий». Зараз, Юрко, до речі, воює за Україну в лавах ЗСУ.
Лобода вчергове бреше, маніпулює та виправдовується, нічого не знаючи про Україну, не відчуваючи Україну та ніц не розуміючи про українців.
«Я нє смогла астаться в странє, каторая нападаєт на маю страну» — розказала Лобода про свою втечу з росії після повномасштабного нападу на Україну — как би больно мнє нє било, я нє видєржу жить на етой теріторіі і прітворяться, что всьо харашо».
Саме це ти і робила, курво, з 2014 року: прітворялась, продавшись за російські рублі — тільки тому, що не напали на твоїх рідних, а на всіх інших українців тобі насрати.
Знову ця мразота просуває наратив про те, що війна почалася в 2022 році, і я наполягаю, що це «Виправдовування, визнання правомірною, заперечення збройної агресії Російської Федерації проти України, розпочатої у 2014 році» — стаття 436-2 Кримінального кодексу України.
«Моя русскоязичная аудіторія очєнь большая, поетому я продолжу для ніх пєть на русском язикє… Нє русскій язик убіваєт украінскіх дєтєй. БОльшая часть Украіни говоріт на русском язикє».
Очевидно, що пухлогубій видали методичку — ЩО говорити про русскій язик. Там ще була бородата фраза про «русскій язик нє прінадлєжит русской власті».
Хочеться сказати їй та її «піар-команді», яку вона часто згадує: «Ви дуже сильно відстали від трендів, українського контексту та здорового ґлузду. А ваші тупі, примітивні маніпуляції діють хіба що на марґінес. Хоча, це ж є ваша аудиторія».
А ще тупа курка декілька разів каже про те, що вона «маленькій людь» (ага, знову!), і в той самий час стверджує, що їй дістається більше, ніж іншим українським артистам через «масштаб лічності».
Ну яаак той «малєнькій людь» уживається з «масштабом лічності» в голові цієї лярви, хтось може пояснити?
Здається, у кобіти роздвоєння особистості, через що варто було б людині поспівчувати.
Але я не співчуваю.
—————
Наше тупєйше созданіє із шоубізу Лобода полізло давати інтерв‘ю пушкіністанському ВВС.
Сидить хлоп з меліруванням і видає із себе культурного журналіста.
Сидить Лобода і видає із себе фахівця галузі.
«Кто такая Тейлор Свифт? Я не чувствую этого артиста…Вот была я Тильдочкой беременна на стадионе в ЛА, все поют, а я не понимаю…»
Дєвочка моя, це трендодавець шоу-бізнесу на пару поколінь вперед. З мізками, відчутною долею патріотизму, соціальної відповідальності. І — лише одного поста Тейлор Свіфт в інсті минулого вересня вистачило, щоб в один день майбутніми виборниками зареєструвались 35 тисяч її фанів. 53% американців — різних політичних поглядів вважають себе фанатами Тейлор Свіфт.
За її публічне слово ще битимуться кандидати в президенти та конгресмени. Її визнають кращою моделлю для американських підлітків і ті самі підлітки в тіктоці з гітарками співають свої пісні в надії на такий же успіх.
Тобто у Лободі нема банального людського інтересу — дізнатися, хто зараз топ у світі в її професії. Що за команда хітмейкерів працює зі Свіфт. Що таке розривний хіт і як його зробити? Що таке робе та Тейлор у своєму турі, що скрізь на світових стадіонах солдаути і черги з десятків мільйонів людей.
Свєточка размишляєт о пєрспєктівном язикє. Пісні українською вона вважає «всего лишь локальной историей». Власне, ми це побачили на маніпуляціях з «риганіцею».
«Я много делаю песен на украинском языке, эти песни не понятны моей ру&&кой аудитории, поэтому я изначально говорила, что не планирую переводить на украинский свои песни, которые были написаны на ру&&ком языке. Я буду продолжать писать песни на украинском и ру&&ком языках для своей ру&&кой аудитории, потому что она очень большая и это люди, которые меня поддерживают. Я знаю, что вопрос ру&&ком языка сегодня очень острый в Украине. Но по миру, в Европе люди там, где я выступаю, говорят на ру&&ком языке».
Ем.. А в чому проблема «локальної історії»? Чому, коли заходиш в топ-100 Apple Music по країнах — там є французький реп, німецька попса, реп на івриті, попсятина польською і накачані чеські репери. Це нормально і прикольно. І достойно, бо кожен народ має право на свою культуру і самовираження. Із наших — послухайте Лілу45, Пазл Кажанна і Клавдію Петрівну — куди тій малєнькой дєвочкє.
Бабьонка не хоче втрачати доходи із РФ. Але злякалась там лишитись як наші відомі зрадниці. І тепер викручується як вужиха.
Ригатєльне інтерв’ю. Ригатєльна жіночка.
Якось приїхав в наше село один чоловік. В нього було багато цікавих ідей. Одна з ідей – розвести свині. Купив штук п’ять поросят і почали вони рости. Але із свиньми вийшла халепа. Бо чоловік намагався одночасно вирішити дві взаємовиключні проблеми: виростити свиней і зекономити на їх харчуванні. Тому свині в нього були схожі на марафонців з Ефіопії — худі, жилаві, а на впалих щоках тільки очі блищать.
Я взагалі про що. Піар Лободи нагадує мені тих свиней — кволий, немічний і рахітичний. Свєта думає, вона тут сама розумна і з усіх сил намагається всидіти однією жопою на двох стільцях: не потрапити в бан в Європі та Україні і, одночасно, рубати бабло на московських фанатах.
Виходить у неї, як в того чоловіка, не дуже: свині дохнуть. Бо дуже дивно розпинатися перед московським журналістом, що українська мова — то «локальная історія» і розраховувати, що після цього тебе хтось буде слухати в Україні.
Локальна історія це ти, Свєта. Локально десь прилаштувала свою пісєчку і зробила музичну кар’єру без особливих даних. Про це б ніхто і не згадав, якби ти не була такою дрібною і чорноротою до землі, яка тебе виростила.
Не треба тобі тут, Свєта. Їдь до своїх, в Москву. Бо з таким світоглядом ти просто добре поїси гімна і все одно доведеться їхати. Не затягуй, поки свині подохли не всі
Марченко