Генератор случайных фраз, напрасноречивый бедоносец, временно исполняющий обязанности Президента Украины поехал на саммит «Украина — ЕС» в Брюссель искать банкомат, бо Коломойский хочет денег, а денег нет.
По дороге он дал интервью изданию Politico Europe, где, традиционно, наговорил кучу глупостей и вранья.
Но вот что интересно. Ближайшее окружение воплощенного среднестатистического украинского жлоба у власти, настолько привыкло к дурноватому потоку сознания из уст нашего персонажа, что им текст сумбурного интервью показался не таким уж плохим, и они напечатали его на официальном портале президента.
Впечатление от прочитанного однозначное: уж на сковородке врет как дышит. И это касается всего: от утверждения, что Зеленский добился независимости НАБУ и антикоррупционных органов, до позиции по отравлению Навального, мнения про диалог с Путиным и окончание войны.
Особенно смешно читать, как на вопрос: «Могут ли Макрон и Путин требовать изменения украинской Конституции» бедный и несчастный ужик так много наговорил, что журналист раздраженно его переспросил: «Дайте, пожалуйста, простой ответ «да» или «нет»! Конечно, ВАЗ выдавил из себя, мол, «пока нет», пусть вначале незаконные милитаризованные формирования расформируются. В этом месте мне очень захотелось похвалить бездарного троечника и сказать: «Молодец, Вова! Ты хоть какой-то минимум материала усвоил! Умничка!» Но это желание совершенно пропало, когда сей бесталанный начал хвалить Путина за его добрую волю и любящее сердце, ведь Владимир Владимирович отпустил заложников (напомню, что за время каденции Зеленского вернули 140 человек, а при Порошенко более трех тысяч), с ним нужно вести переговоры и договариваться о мире, иначе никак. А потом еще и мямлил что-то вроде: «Отравление Навального не доказано, пусть закончится следствие, иметь мнение — это не мои полномочия…». И вот здесь я сразу вспомнил про дело Риффмастера…
У Зеленского виноваты все, но только не он. СМИ, общество, обстоятельства, ковид, что выгнал Зеленского из дома, но не догнал в резиденции, на которую он имеет право, хотя пообещал детям. А еще он закончил войну в своей голове, но матери погибших продолжают спрашивать Зеленского когда же она действительно закончится.
Короче, я устал то этого бреда. Не читайте, берегите психику. Голосуйте за «Европейскую Солидарность» и выдавливайте из себя по капле жлоба.


Отже, саміт Україна-ЄС відбувся.
Зеленський радісно кивав, не розуміючи важливість напівнатяків, і від нерозуміння здригався, коли говорили про серйозні речі. У цей момент Єрмак заспокійливо підморгував, нагадуючи останньому Лідеру Світу, що в кишені у нього індульгенція від Папи. Щоправда, ця індульгенція просто зникла зі столу під час відвідин українською делегацією Ватикану, але Зеленський про це ніколи не дізнається. Зустріч ж була таємна…
На жаль, саміт для української інфраструктури не став проривним.
Окрім кредитної лінії для Укрпошти і згадати нічого (
Igor Smelyansky вітаю, для компанії — це досягнення! Радий, що несміливі мрії 2018 року збулися).
Жодного наступного, третього засідання Транспортного діалогу високого рівня, який започаткували в 2018, і де ми могли на експертному і політичному рівні обговорити всі актуальні і потенційні напрямки співробітництва.
Жодної згадки про Азовський економічний пакет, який передбачав 500 млн євро грантів і 500 млн євро кредитів для відновлення сходу.
Жодних інвестицій у інфраструктуру. А ще у 2018 році ми отримали перші 50 млн євро грантів у дорожній сфері, за рахунок чого будується об’їзд, зокрема, Тернополя.
Звісно, якби був прогрес з виконання Угоди про асоціацію у транспортній сфері — було б легше. Але, на жаль, Турборежим захлинувся, не дійшовши у парламенті до інфраструктури. Фактично, жоден необхідний закон не проголосований.
Якби не ідіотські заяви про передачу Укрзалізниці в управління Дойчебану (від чого здригнулися навіть стійкі німці) і потім не менш дивне дезавуювання власних заяв — можна було б оголосити про приєднання до німецької ініціативи поєднати Європу швидкісними потягами, приєднавши до одного з напрямків, Берлін-Варшава, євроколією Київ і Львів. Але Берлін тепер вельми насторожено сприймає «ініціативи» Києва.
Безумовно, першочергово на заваді стало нерозуміння Брюсселем поведінки Києва впродовж останніх місяців. І, як результат, не лише кредитні лінії ЄС, але й підписання Угоди про спільний авіаційний простір перенесено на 2021. Щиро шкода, бо ця угода була запланована до підписання наступного дня після виходу Британії з ЄС. І вона б дала новий поштовх для розвитку авіаційної галузі, яка зараз переживає не найкращі часи. І суттєво здешевила польоти для громадян, дала нові зручні маршрути. Але, після політичної і коронавірусної пандемії, значить після пандемії.
Для прикладу, сьогодні ж ЄС схвалив інвестиційний план для Західних Балкан (Боснія і Герцоговина, Чорногорія, Албанія, Сербія, Косово, Північна Македонія. Кількість мешканців регіону — близько 13 млн), обсягом у 9 млрд євро!, для економічного відновлення регіону і прискореної євроінтеграції.
До речі, пане Володимир Зеленський, у мене для Вас погані новини. Одночасний «саміт» Путіна-Медведчука в Ново-Огарьово — чіткий сигнал, що Ви для Кремля перестали існувати. Я би все ж подзвонив Баканову щодо походження капіталів Медведчука. Якщо не розповість, то хоч за співучасть у вбивстві Стуса можна посадити. Як моральна сатисфакція для українців.
Але в президента інші цілі. Наступні два дні він перебуватиме у Великій Британії. Хтось розповів йому прислів’я «Мій дім — моя фортеця». І що сімейні гнізда найкраще вити в Лондоні. Головне, знайти хорошого ріелтора і не потрапити в «Схеми»…
П.С. З позитивних новин сьогодні: вперше відвідав нову студію «5 каналу». Приємно вражений!
Обговорювали «Велике Будівництво».
Укравтодор, Ваш керівник пообіцяв запустити інтерактивну карту ремонту українських доріг, з позначенням геотегами початку і кінця кожної ділянки, з відповідним описом типу ремонту, вартості, гарантії, фото- і відеофіксацією.
Не дочекався у вересні, дочекаюся до кінця 2020 р.
Це велика перемога, щоб поставити крапку на будь-яких фантазіях: хто, що і де збудував.
Давайте, нарешті дізнаємося разом, де завершуються дороги Зеленського і починаються автобани Порошенка


П.П.С. Дякую за фото з офіційного сайту ОПУ