Більше половини українців вважає, що єдиний телемарафон наразі є неактуальним. Водночас лише 7,7% вважають, що телемарафон не втратив актуальності.
Такими є результати соціологічного опитування, яке провів Фонд «Демократичні ініціативи» імені Ілька Кучеріва спільно із соціологічною службою Центру Разумкова, повідомляє ЧЕСНО.
Результати дослідження демонструють, що глядачів телемарафону стає все менше, а отже і доцільність його існування під питанням. Абсолютно погоджуються з тезою про втрату актуальності формату телемарафону 35% українців. Ще близько 16% громадян скоріше підтримують таку позицію.
У регіональному розрізі опитування зафіксувало певні відмінності. Південні регіони України мають менш негативне ставлення до телемарафону, тоді як показники інших регіонів майже не відрізняються.
51% українців виступили проти телемарафону, лише 7,7% малоросів — підтримують це ІПСОШне одоробло, — опитування Фонду Демініціативи ім. Кучеріва і Центру Разумкова.
Не дивлячись на суспільну думку і негативне ставлення до «єдиних новин», ЗЕрежим продовжує витрачати мільярди з бюджету на канали проросійських олігархів.